تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 نوامبر 2021 - 9:56
کد خبر : 46805

مراحل تولید شیائومی 12 از ماه آینده آغاز خواهد شد

مراحل تولید شیائومی 12 از ماه آینده آغاز خواهد شد

مراحل تولید شیائومی 12 از ماه آینده آغاز خواهد شد بر اساس گزارش Digital Chat Station، مراحل تولید سری شیائومی 12 از ماه آینده آغاز شده و گوشی شیائومی میکس 5 نیز مدتی پس از آن وارد مرحله تولید انبوه خو..

مراحل تولید شیائومی 12 از ماه آینده آغاز خواهد شد

بر اساس گزارش Digital Chat Station، مراحل تولید سری شیائومی 12 از ماه آینده آغاز شده و گوشی شیائومی میکس 5 نیز مدتی پس از آن وارد مرحله تولید انبوه خواهد شد. با توجه به این گزارش، نسخه‌‌‌ی پایه‌ی شیائومی 12 در آذرماه (دسامبر) و نسخه‌های الترا و پرو نیز چند هفته بعد از آن در دسترس قرار خواهند گرفت.

شیائومی در عرضه‌ی سری می 11 نیز از الگوی مشابهی استفاده کرد و ابتدا نسخه‌ی پایه‌ی می 11 و سپس نسخه‌ی الترای آن را به بازار عرضه کرد. بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، شیائومی 12 از پردازنده‌ی اسنپدراگون 898 استفاده خواهد کرد. این پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای از یک هسته‌ی Cortex-X2 با فرکانس 3.0 گیگاهرتز، سه هسته‌ی Cortex-A710 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و تراشه‌ی گرافیکی آدرنو 730 بهره برده و بر اساس فرآیند تولید 4 نانومتری سامسونگ ساخته شده است. صفحه نمایش منحنی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی خواهد بود.

شیائومی 12

همچنین گفته می‌شود که شیائومی میکس 5 در تاریخی بین ماه‌های خرداد و تیر (جولای و ژوئن) سال آینده روانه‌ی بازار خواهد شد. گمانه‌زنی‌های قبلی به استفاده‌ی این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون 898، صفحه نمایش 120 هرتزی با رزولوشن 2کی، 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه‌ی داخلی اشاره داشته‌اند.

نظر شما در مورد سری شیائومی 12 چیست؟ به‌نظر شما شیائومی این گوشی‌ها را با چه قیمتی عرضه خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.