تاریخ انتشار : شنبه 13 آگوست 2022 - 18:03
کد خبر : 505089

مزایای سایبان پارکینگ

مزایای سایبان پارکینگ

کاربرد سازه چادری کششی به دلیل فرم‌دهی و اشکال متنوع آن بسیار زیاد است.به طوری که شما قادر خواهید بود، برای تمامی محیط خانه خود، از سایبان حیاط استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید از سازه‌های چادری کششی جهت تهیه سایبان پارکینگ هم استفاده نمایید. غیر از طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در سایبان پارکینگ می‌توان به

کاربرد سازه چادری کششی به دلیل فرمدهی و اشکال متنوع آن بسیار زیاد است.به طوری که شما قادر خواهید بود، برای تمامی محیط خانه خود، از سایبان حیاط استفاده کنید. همچنین شما میتوانید از سازههای چادری کششی جهت تهیه سایبان پارکینگ هم استفاده نمایید. غیر از طرحها و رنگهای متنوع در سایبان پارکینگ میتوان به مزایای دیگر آن اشاره کرد.

مزایای سایبان پارکینگ

  1. سازهچادری کششی براساس استانداردهای مرتبط با زلزله و آییننامههای ساختمانی تولید میشود. به همین خاطر در فرآیند تولید آن از محاسبات مهندسی پیچیده استفاده میگردد. به صورتی که تمامی اجزای سایبان پارکینگ به هنگام وقوع زلزله از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است. با توجه به این موضوع میتوان بیان کرد که سازههای کششی در زیرمجموعهی سازههای کابلی قرار دارند. چون سازههای کابلی در مقابل نیروهای کششی دارای آستانهی تحمل زیادی هستند.
  2. یکی از بدترین ضعفهای سایبان عادی، تعداد زیاد ستونهای آناست. این درحالی است سایبان ماشین ساخته شده براساس سازه چادری کششی، این ضعف را ندارد. به همین خاطر، وسیله نقلیه شما به هنگام وقوع زلزله، با احتمال 99 درصد از آسیبهای احتمالی در امان خواهد بود. در صورتی که اتفاق ناخوشایندی هم رخ بدهد، خسارتهای جبرانی بسیار کم هستند.
  3. سازه چادری قدرت تحمل بسیاری در برابر وزش باد دارد. گفته میشود که در این شرایط، سایبان پارچهای خودرو حتی در برابر اجسام تیز پراکنده در هوا، مقاومت زیادی دارد. چرا که آزمایشهای متعدد نشان میدهد که یک سازه پارچهای دارای مقاومت کششی ۱۰ تن در جهت تار و پود خود میباشد.
  4. سازه های چادری در حالت عادی، قابل اشتعال نیستند. اما زمانی که در مجاورت این نوع سازه، اشتعالی صورت میگیرد، احتمال آتش گرفتن آن، زیاد است. با این تفاوت که هیچگونه از قطعات سایبان پارکینگ به سمت پایین فرد نمیآید. به همین خاطر، سازه چادری از لحاظ عدم آسیبرسانی به خودرو در شرایط حریق، گزینه بسیار مناسبی است.
  5. با اینکه سازه چادری از پارچه پی وی سی تهیه میشود، میتواند اجسام سنگینی را برای زمان زیادی نگهداری کند. این قابلیت از اهمیت زیادی برخوردار است. به طور معمول، سایبان پارکینگ در مجاورت ساختمان اصلی یا در فضاهای پر از شاخ و برگ بنا میشود. به همین خاطر، قدرت تحمل بار سایبانهای پارکینگ میبایست به صورت حداکثر باشد.

سازه چادری زین اسبی

بیشترین کاربرد سازه چادری زین اسبی در فضای باز است. به طوری که شما میتوانید جهت برپایی سالن بزرگی در محیط باز از این نوع سازه چادری استفاده کنید. البته اگر قصد دارید تا مسیر ورودی ویلای خود را به طور کامل پوشش بدهید، سازهی چادری زین اسبی گزینه بسیار ایدهآلی است. در واقع، کیفیت بالا و قیمت مناسب این نوع سازه سبب شده تا برای پوششدهی در مناطق باز، منحصربهفرد و کمهزینه باشد.

جهت طراحی و اجرای سازه چادری، کدام مجموعه را انتخاب کنم؟

گروه مجرب و تخصصی تیوان دارای مشاوران حرفهای در زمینه طراحی و اجرای انواع سازه چادری و  سقف متحرک استخر است. در صورتی که پروژهای در محدوده تهران و البرز دارید، میتوانید از مشاوره حضوری تیوان بهرهمند شوید. در غیر اینصورت، شما میتوانید از مشاورههای غیرحضوری کارشناسان کارآزموده این مجموعه استفاده کنید. کاتالوگ محصولات تیوان را از سایت آنها دریافت کنید و یا با شماره ۰۲۶۳۳۴۱۵۰۰۲  تماس بگیرید . سپس به انتخاب و سفارش سازه چادری مورد نظر خود بپردازید. شما میتوانید از انتخاب مجموعهی تیوان اطمینان کامل داشته باشید. چرا که تابلو افتخارات تیوان نشاندهنده کیفیت خدمات و محصولات آنها است.

نویسنده : اتابک علیزاده 

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.