تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مارس 2022 - 20:12
کد خبر : 503579

مشخصات احتمالی سری آیفون ۱۴ فاش شد

مشخصات احتمالی سری آیفون ۱۴ فاش شد

مشخصات احتمالی سری آیفون ۱۴ فاش شد هرساله سری پرو آیفون‌های اپل با مشخصات و طراحی بهتری نسبت به نسخه معمولی آن معرفی می‌شوند تا توجه بیشتری را به خود جلب کنند. بااین‌حال، یک منبع جدید ادعا می‌کند که ا..

مشخصات احتمالی سری آیفون ۱۴ فاش شد

هرساله سری پرو آیفون‌های اپل با مشخصات و طراحی بهتری نسبت به نسخه معمولی آن معرفی می‌شوند تا توجه بیشتری را به خود جلب کنند. بااین‌حال، یک منبع جدید ادعا می‌کند که اپل می‌خواهد پردازنده قوی‌تری را در نسخه پرو آیفون ۱۴ نسبت به نسخه معمولی استفاده کند.

مطالب مرتبط:

  • بنچمارک گیک بنچ عملکرد قدرتمند آیفون SE 2022 را نشان می دهد
  • طراحی شماتیک آیفون ۱۴ پرو فاش شد

یکی از تحلیلگران مورد اعتماد محصولات اپل اطلاعاتی را درباره پردازنده سری بعدی آیفون منتشر کرده که این شرکت در حال کار بر روی پردازنده A16 است، که تنها برای مدل‌های آیفون ۱۴ مکس و پرو مکس عرضه خواهد شد و مدل‌های آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو نیز از پردازنده A15 استفاده خواهند کرد.

اندازه صفحه‌نمایش این مدل‌ها شامل آیفون ۱۴ (۶.۱ اینچ)، آیفون ۱۴ مکس (۶.۷ اینچ)، آیفون ۱۴ پرو (۶.۱ اینچ) و آیفون ۱۴ پرو مکس (۶.۷ اینچ) می‌باشد. اطلاعاتی نیز درباره نرخ نوسازی مدل‌های پرو و پرو مکس افشا شده و این احتمال وجود دارد تا این مدل‌ها با نرخ نوسازی ۱۲۰ فریم عرضه شوند.

آیفون ۱۴  اپل

این منبع همچنین اطلاعاتی را درباره دوربین و رم این سری منتشر کرده و این احتمال وجود دارد تا اپل در نسخه بعدی آیفون دوربین ۴۸ مگاپیکسلی را جایگزین دوربین ۱۲ نسل گذشته کند. در رابطه با رم نیز اپل بین نسخه‌های پرو و معمولی این سری تمایز ایجاد خواهد کرد و در مدل‌های پرو این سری از رم ۶ گیگابایت با فناوری LPDDR 5 و در نسخه‌های معمولی نیز از رم ۴ گیگابایت با فناوری LPDDR 4X استفاده خواهد کرد.

اطلاعات فاش شده دررابطه‌با طراحی سری پرو آیفون ۱۴ حاکی از استفاده این سری از آلومینیوم و تیتانیوم به جهت افزایش استحکام و کاهش میزان خط‌وخش است، و اگر این خبر درست باشد شاهد اولین مدل‌های اپل با چنین طراحی خواهیم بود.

منبع: Phone Arena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.