تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 مارس 2022 - 8:56
کد خبر : 504146

مشخصات سخت افزار و قیمت سری آیفون ۱۴ فاش شد

مشخصات سخت افزار و قیمت سری آیفون ۱۴ فاش شد

مشخصات سخت افزار و قیمت سری آیفون ۱۴ فاش شد مینگ چی کو که یکی از تحلیلگران معتبر است ادعا کرد که اپل مدل‌های پرو آیفون ۱۴ را با پردازنده جدید خود به بازار عرضه خواهد کرد و مدل‌های پایه آیفون ۱۴ با پرد..

مشخصات سخت افزار و قیمت سری آیفون ۱۴ فاش شد

مینگ چی کو که یکی از تحلیلگران معتبر است ادعا کرد که اپل مدل‌های پرو آیفون ۱۴ را با پردازنده جدید خود به بازار عرضه خواهد کرد و مدل‌های پایه آیفون ۱۴ با پردازنده A۱۵ که در آیفون ۱۳ مورداستفاده قرار گرفته شده معرفی خواهند شد. یکی دیگر از منابع نیز در ارتباط با این موضوع خاطرنشان کرد که اپل در عرضه گوشی‌های هوشمند خود با پردازنده نسل گذشته سابقه طولانی دارد و اولین مدل نیز شامل آیفون 5c با پردازنده A۶ می‌شود.

مطالب مرتبط:

  • اپل برای حذف ناچ از آیفون با سامسونگ همکاری می کند
  • سیاست اپل در دنیای تراشه ها چیست؟ معجزه به شیوه اپل
آیفون ۱۴  پردازنده A۱۵

این امکان وجود دارد تا اپل پردازنده A۱۵ که از فناوری ۵ نانومتری بهره می‌برد را تقویت کند و با تغییر نام آن به A۱۶ در مدل‌های پایه آیفون ۱۴ مورداستفاده قرار دهد. ارتقا و تغییر نام پردازنده A۱۶ نیز دور از ذهن نیست و ممکن است با نام A۱۶ پرو همراه با مدل‌های ۶.۷ اینچ این سری عرضه شود.

اگر اپل با چنین راهبُردی پیش برود، این امکان وجود دارد تا قیمت پایه سری آیفون ۱۴ از ۷۹۹ دلار شروع شود و قیمت مدل مکس نیز ۱۰۰ دلار بیشتر از مدل پایه خواهد بود.

منبع: Phone Arena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.