تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 سپتامبر 2021 - 10:59
کد خبر : 44550

مشخصات و تصاویر هوآوی نوا 9 پرو افشا شد

مشخصات و تصاویر هوآوی نوا 9 پرو افشا شد

مشخصات و تصاویر هوآوی نوا 9 پرو افشا شد هوآوی گوشی‌های سری نوا 9 را در تاریخ 23 سپتامبر (1 مهر) معرفی خواهد کرد اما مشخصات گوشی نوا 9 پرو امروز در لیست TENNA مشخص شد. همچنین تصاویری از نسخه‌ی پایه و پ..

مشخصات و تصاویر هوآوی نوا 9 پرو افشا شد

هوآوی گوشی‌های سری نوا 9 را در تاریخ 23 سپتامبر (1 مهر) معرفی خواهد کرد اما مشخصات گوشی نوا 9 پرو امروز در لیست TENNA مشخص شد. همچنین تصاویری از نسخه‌ی پایه و پروی این گوشی نیز به بیرون درز پیدا کرده که شباهت زیادی به سری آنر 50 داشته است. از این رو. احتمالاً سری نوا 9 قبل از جدایی آنر از هوآوی در دست ساخت بوده است. گفته می‌شود که پردازنده، باتری و سایز این سری از گوشی‌های هوآوی با گوشی‌های سری آنر 50 یکسان خواهد بود.

  • هوآوی نوا 9 پرو
  • هوآوی نوا 9

براساس اطلاعات منتشرشده، نوا 9 پرو از صفحه نمایش 6.72 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 300 هرتز استفاده خواهد کرد. ترکیب دوربین‌های این گوشی شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، دو دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و دوربین‌های ماکروی و حسگر عمق 2 مگاپیکسلی می‌شود.

نوا 9 پرو به پردازنده‌ی 2.4 گیگاهرتزی اسنپدراگون 778G مجهز خواهد شد اما با توجه به تحریم‌های ایلالت متحده، احتمال دارد که هوآوی اتصالات 5G آن را غیرفعال کرده و از اتصالات LTE آن بهره ببرد.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری نوا 9 چیست؟ هوآوی این سری از گوشی‌ها را با چه قیمتی عرضه خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.