تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 مارس 2022 - 5:41
کد خبر : 503324

مشخصات و رندرهای شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد

مشخصات و رندرهای شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد

مشخصات و رندرهای شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد شیائومی قرار است از گوشی شیائومی ۱۲ اولترا رونمایی کند و حالا اطلاعات تازه‌ای درباره این گوشی پرچمدار فاش شده است که دید بسیار خوبی از آن در اختیار ما قرار می..

مشخصات و رندرهای شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد

شیائومی قرار است از گوشی شیائومی ۱۲ اولترا رونمایی کند و حالا اطلاعات تازه‌ای درباره این گوشی پرچمدار فاش شده است که دید بسیار خوبی از آن در اختیار ما قرار می‌دهد.

طبق اطلاعاتی که یک افشاگر مطرح به نام Shadow_leaks@ منتشر کرده است، شیائومی ۱۲ اولترا مجهز به یک نمایشگر ۶.۷۳ اینچی امولد با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و از از فناوری LTPO 2.0 پشتیبانی خواهد کرد.‌

از طرفی، کار پردازش شیائومی ۱۲ اولترا را تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام بر عهده خواهد داشت که البته شیائومی ممکن است به جای این تراشه از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس نیز استفاده بکند. شیائومی ۱۲ اولترا در بخش دوربین از یک ماژول دایره‌ای‌شکل در پنل پشت خود بهره خواهد برد که احتمالا شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین پرتره ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

شیائومی ۱۲ اولترا

در ضمن، انرژی شیائومی ۱۲ اولترا را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات تامین خواهد کرد و در بخش نرم‌افزار نیز شاهد اجرای سیستم عامل اندروید ۱۲ در کنار رابط کاربری MIUI 13 خواهیم بود. درباره سایر مشخصات این گوشی می‌توان به استاندارد IP68 برای محافظت در مقابل آب و گردوغبار و اسپیکرهای استریو اشاره کرد.

مطالب مرتبط:

  • تصاویر پنل پشت شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد
  • دانلود تصاویر پس زمینه MIUI 13 (اندروید ۱۲) شیائومی

همانطور که در تصاویر بالا دیده می‌شود، شیائومی ۱۲ اولترا طراحی کاملا متفاوتی نسبت به سایر مدل‌های سری شیائومی ۱۲ خواهد داشت و به‌عنوان یک گوشی پرچمدار رقیب جدی گلکسی S21 اولترا سامسونگ و آیفون ۱۳ پرو اپل خواهد بود. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که شیائومی این گوشی را چه زمانی معرفی و عرضه خواهد کرد.

منبع: Gizmochina

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.