تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 آگوست 2021 - 6:57
کد خبر : 43504

مشخصات کامل هدفون گلکسی بادز ۲ در آستانه معرفی آن فاش شد

مشخصات کامل هدفون گلکسی بادز ۲ در آستانه معرفی آن فاش شد

مشخصات کامل هدفون گلکسی بادز ۲ در آستانه معرفی آن فاش شد رویداد ۱۱ آگوست سامسونگ در پیش است و و این شرکت کره‌ای علاوه بر دو گوشی تاشو و دو ساعت هوشمند جدید، از هدفون بی‌سیم گلکسی بادز ۲ هم در این مراس..

مشخصات کامل هدفون گلکسی بادز ۲ در آستانه معرفی آن فاش شد

رویداد ۱۱ آگوست سامسونگ در پیش است و و این شرکت کره‌ای علاوه بر دو گوشی تاشو و دو ساعت هوشمند جدید، از هدفون بی‌سیم گلکسی بادز ۲ هم در این مراسم رونمایی خواهد کرد. حالا یک هفته مانده به این رویداد، برخی از مشخصات این هدفون فاش شده است.

طبق اطلاعاتی که امروز فاش شده است، گلکسی بادز ۲ دارای طراحی شیشه‌ای خواهد بود و از قابلیت‌های بلوتوث ۵.۲، نویزکنسلینگ فعال و مود امبینت پشتیبانی خواهد کرد، در ضمن هر کدام از گوشی‌های این هدفون دارای سه میکروفون خواهد بود و کیس آن از قابلیت شارژ Qi پشتیبانی خواهد کرد. این هدفون همچنین از استاندارد IPX7 برای مقاومت در برابر نفوذ آب پشتیبانی خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

  • در رویداد بعدی آنپکد منتظر چه باشیم؟ سامسونگ پاسخ می دهد

  • مشخصات کامل گلکسی واچ ۴ سامسونگ پیش از معرفی فاش شد

باتری گلکسی بادز ۲ در صورت روشن بودن قابلیت نویز کنسلینگ فعال، تا ۵ ساعت و در صورت خاموش بودن آن، تا ۸ ساعت امکان شارژدهی خواهد داشت. البته این مدت‌زمان در صورت اضافه شدن ظرفیت باتری کیس، به ۱۳ و ۲۰ ساعت افزایش خواهد یافت. ظرفیت باتری گلکسی بادز ۲ برابر ۶۱ میلی‌آمپرساعت و ظرفیت باتری کیس آن ۴۷۲ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. شما با شارژ باتری هدفون به مدت فقط ۵ دقیقه قادر به کار کردن به مدت ۵۵ دقیقه با آن خواهد بود.

گلکسی بادز ۲ با وجود داشتن مشخصاتی شبیه به گلکسی بادز پرو قیمتی کمتر از آن خواهد داشت و به نظر می‌رسد که سامسونگ برای رقابت با رقبای خود دست به چنین کاری زده است. به‌هرحال باید منتظر بمانیم و ببینیم که این هدفون در واقعیت چه عملکردی خواهد داشت و آیا خواهد توانست مشتریان خود را راضی نگه دارد یا نه.

منبع: GSMArena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.