تاریخ انتشار : یکشنبه 18 سپتامبر 2022 - 20:17
کد خبر : 505400

معرفی انواع روش های فیشیال پوست

معرفی انواع روش های فیشیال پوست

معرفی انواع روش های فیشیال پوست قطعا برای کسانی که پوست شاداب و سرزنده می خواهند  فیشیال پوست یک راه عالی است. فیشیال به زبان ساده یک راه درمانی برای پاکسازی عمیق پوست است.در دنیای امروزه این روش به خصوص در میان بانوان بسیار محبوب است. با مرکز مراقبت پوستی مایا  همراه باشید تا به بررسی

معرفی انواع روش های فیشیال پوست

قطعا برای کسانی که پوست شاداب و سرزنده می خواهند  فیشیال پوست یک راه عالی است. فیشیال به زبان ساده یک راه درمانی برای پاکسازی عمیق پوست است.در دنیای امروزه این روش به خصوص در میان بانوان بسیار محبوب است.

با مرکز مراقبت پوستی مایا  همراه باشید تا به بررسی فشیال پوست بپردازیم.

فیشیال چیست؟

قطعا ما قبل از انجام هر کار  باید درباره آن تحقیق کنیم شاید برای شما سوال پیش آید که فشیال چیست ؟ فیشیال یکی از بهترین و ساده ترین درمان هایی است که با انجام آن می توانید. برای شادابی، زیبایی، جوان سازی و پاکسازی پوست خود اقدام کنید، فیشیال پوست در واقع انجام کارهایی چون پاک ‌سازی، لایه ‌برداری و آب ‌رسانی عمیق به پوست است که باعث می‌شود منافذ باز پوست بسته شود و تمام آلودگی های پوست از بین برود.

بنا براین اگر شما از دسته افرادی هستید که به پوست و زیبایی خود اهمیت بالایی می دهید پیشنهاد می کنیم فشیال را  تجربه کنید تا شاهد تاثیر مثبت آن در پوست خود باشید.

 انواع فیشیال پوست

شاید برای شما سوال پیش بیاید که  چند نوع فیشیال وجود دارد .

 LEDو نمک کریستالی

در حال حاضر استفاده از LED، نمک کریستالی و … رایجترین شیوه های انجام فیشیال هستند.در جهان برای هر نوع پوست، مناسب با گروه سنی خود انواع مختلفی از فیشیال صورت وجود دارد.

معرفی انواع روش های فیشیال پوست

در حالت معمولی در فیشیال از مواردی مانند روشن کننده، آبرسان و… استفاده می کنند به‌ عنوان مثال، اگر با جوش دست و پنجه نرم می کنید، می توانید یک فیشیال صورت ضد آکنه تهیه کنید که از محصولات مراقبت از پوست استفاده می‌کند و به پوست مستعد آکنه شما کمک می‌کند.

پارافین تراپی

زمانی که پوست مشکلات خاصی داشته باشد، یعنی دچار آکنه و جوش باشد، باید از مواد خاصی نظیر پارافین استفاده شود که به پوست فرد احساس آرامش می دهد و اثر بیش تری دارد. قطعا این روش برای کسانی که دچار جوش زیاد هستند از بهترین روش های فیشیال پوست است

فیشیال ضد پیری

نوع دیگری از فیشال پوست وجود دارد که مخصوص  رفع شلی وافتادگی و رفع لکه ها و همچنین چین و چروک روی پوست است. در این نوع، پوست درخشندگی دو چندان پیدا خواهد کرد. و شما می توانید پوست زیبا و شفافی داشته باشید.

مزایا و فواید فیشیال پوست

همانطور که شما می دانید زیبایی پوست از جمله چیزهایی است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند.

قطعا فیشیال فواید و خوبی های بسیاری دارد اما این نکته را فراموش نکنید که ما قبل از انجام فیشیال پوست باید با یک مشاور خوب در مورد نوع پوست خود صحبت کنیم تا به صورت اصولی فیشیال را انجام دهیم در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از فواید  فیشیال آشنا شویم.

فیشیال صورت و پوست را نرم و درخشان می کند

در فیشیال پوست متخصص برای شما ماسک های مخصوصی می زند که این ماسک ها کمک به آب رسانی پوست شما می کند .

البته این نکته را فراموش نکنید که این ماسک ها علاوه بر آب رسانی برای پوست شما باعث از بین رفتگی تیرگی پوست شما نیز می شود. به همین دلیل شما پس از اتمام جلسه حس می کنید که پوستتان نرم و درخشان شده است.

رفع تیرگی های اطراف چشم

قطعا پوست اطراف چشم چون نازک تر و حساس تر  نسبت به دیگر نقاط هستند باید بیشتر از آنها مراقبت کرد.

معرفی انواع روش های فیشیال پوست

چون اگر ما  مراقبت کافی از این ناحیه از بدن خود نداشته باشیم باعث تیرگی ناحیه اطراف  چشم می شود.این مشکل با استفاده از کرم‌های پای چشم که متخصصان فشیال استفاده می‌کنند، برطرف می‌شود.

اگر شما اطراف چشمتان دچار تیرگی شده است می توانید از روشی که در بالا گفته شد استفاده کنید.

با فیشیال آرنج ،زانو و قوزک را روشن کن

یک از مشکلاتی که خیلی ها با آن مواجه شدن تیرگی آرنج،زانو و قوزک است یکی از بهترین راه ها برای روشن کردن این ناحیه از بدن فیشیال پوست است .

پس اگر زانو یا آرنج شما دارای تیریگی است یکی از بهترین روش ها برای روشن کردن این قسمت ها همانطور که در بالا گفته شد فیشیال  است.

رفع جوش های سر سفید و سر سیاه

متخصص فیشیال پوست با ابزار های مخصوصی که دارد جوش ها را کامل تخلیه می کند.

چون این چوش ها علاوه بر اینکه جلوه زیبایی ندارند بر روی پوست باعث انسداد منافذ می‌شود و به همین دلیل پوست تیره تر می شود .پس اگر شما در صورت یا بدن خود جوش های سر سفید یا سر سیاه دارید

حتما به متخصص فیشیال پوست مراجعه کنید تا بدون هیچ آسیبی این جوش ها را تخلیه کند.

از پیری جلو گیری کن

درمان های فیشیال پوست روند پیری را کند میکند. ماساژ صورت با کرم ضد پیری باعث بهبود  اکسیژن رسانی و خون رسانی می شود. پس می توان گفت ما با شفاف کردن و جوان سازی پوست خود می توانیم از پیری خود جلوگیری کنیم

پاکسازی عمقی

قطعا یکی از تفاوت های فیشیال با پاکسازی های خانگی این است که فیشیال پوست به مراتب بهتر و عمقی تر از پاکسازی  خانگی است.

فیشیال به پوست ما کمک می کند که از تجمع سموم و کثیفی ها و چربی ها جلوگیری شود.

جلوگیری از استرس

در صورت ما نقاطی وجود دارد که این نقاط با برخی از سیستم های عصبی بدن ما مرتبط هستند.  متخصص فیشیال پوست با ماساژ دادن این نقاط روی صورت ما، بدن ما را وادار به نشان دادن واکنش می کند.

پس در نتیجه اگر شما فیشیال را به یک درمانگر حرفه ای بسپاریم، فیشیال علاوه بر روشن تر کردن پوست شما به عملکرد سایر نقاط بدن کمک می کند.

سخن پایانی

قطعا زیبایی و شفافیت پوست از مواردی است که بسیاری از افراد علاقه به آن دارند فیشیال پوست همانطور که در بالا گفتیم به ما کمک می کند که پوستی شاداب، روشن و شفاف تری داشته باشیم ما در این صفحه با فواید فیشیال صورت و پوست آشنا شدیم.

منبع: https://mayaskincare.ir/facial/

 

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.