تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 مارس 2024 - 20:00
کد خبر : 507209
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای معرفی مجله اینترنتی آسمونی (asemooni.com) بسته هستند

معرفی مجله اینترنتی آسمونی (asemooni.com)

معرفی مجله اینترنتی آسمونی (asemooni.com)

امروزه در بستر وب، سایت‌های زیادی را می‌توان مشاهده کرد که به عنوان مجله اینترنتی، در زمینه‌های مختلف مطلب دراختیار مردم قرار می‌دهند. اما به جرئت می‌توان مجله اینترنتی آسمونی را یکی از بهترین‌های آن‌ها تلقی کرد. در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از بزرگترین مجله‌های اینترنتی آشنا کنیم؟ آیا از مطالعه

امروزه در بستر وب، سایت‌های زیادی را می‌توان مشاهده کرد که به عنوان مجله اینترنتی، در زمینه‌های مختلف مطلب دراختیار مردم قرار می‌دهند. اما به جرئت می‌توان مجله اینترنتی آسمونی را یکی از بهترین‌های آن‌ها تلقی کرد. در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از بزرگترین مجله‌های اینترنتی آشنا کنیم؟ آیا از مطالعه در زمینه موضوعات مختلف لذت می‌برید؟ آیا به دنبال گزینه‌ای مناسب برای بهبود معلومات خود هستید. پس این مطلب را تا انت‌ها مطالعه کنید. در ادامه مطلب به معرفی مجله اینترنتی آسمونی خواهیم پرداخت.

نگاهی کلی به مجله اینترنتی آسمونی

آسمونی نام تجاری شرکت درگاه داده آسمان می‌باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ آغاز کرده است. این پورتال جامع با مدیریت سعید زنگنه هم اکنون به عنوان یک روزنامه، نشریه و یا مجله الکتریک نسبتا باسابقه شناخته می‌شود. هم اکنون فعالیت مستمر و پویا این مجله اینترنتی سبب شده است تا از آن به عنوان یکی از برترین و بزرگترین مجله‌های اینترنتی یاد شود. تلاش مجله اینترنتی آسمانی این است که به عنوان یک مجله پویا و معتبر در مطالب خود تمامی نیازهای جامعه را پوشش داده و به صورت منظم اقدام به تغییر بخش‌های مختلف پورتال کند. نویسندگان حرفه‌ای مجله آسمونی تلاش می‌کنند در مجله خود اطلاعات موردنیاز تمام بخش‌های جامعه را فراهم کنند. در ادامه برای شما خواهیم گفت که مجله اینترنتی آسمونی درکدام زمینه‌ها مطلب دارد.

زمینه‌های فعالیت مجله اینترنتی آسمونی

آسمونی که هم اکنون یکی از پربازدیدترین مجله‌های اینترنتی تلقی می‌شود، به منظور رفع نیازهای جامعه زمینه‌های مختلفی را برای فعالیت خود انتخاب کرده است. به طوری که شاهد مطالب در زمینه گردشگری، ورزش، آشپزی، دکوراسیون، سبک زندگی ودر این سایت هستیم. به علاوه اینکه علاقه مندان به حوزه‌های پزشکی و سلامت، کسب و کار و هم می‌توانند از مطالب این سایت استفاده کنند. مزیت آسمونی این است که هیچ تعلق به هیچ گرایش و حزبی ندارد. این مجله به طور کامل به قوانین جمهوری اسلامی ایران احترام گذاشته و به هیچ وجه مطالب کذب و غیراخلاقی منتشر نمی‌کند.

شعار آسمونی

آسمونی همواره با یک شعار زیبا از مخاطبان خود دلربایی کرده است. این مجله همواره از عبارت «آسمان اهدافت را لمس کن، دست یافتنیست.» سعی در دادن انگیزه به مخاطبان داشته و هم اکنون مشغول ارائه مشاوره به بسیاری از کسب و کارها می‌باشد. مدیران و صاحب کسب و کار در بسیاری از موارد کمک‌های شایانی از این مجله اینترنتی دریافت کرده اند. به طوری که پیشرفت و توانمندسازی خود را مدیون این مجله اینترنتی می‌دانند.

تعرفه استفاده از خدمات مجله اینترنتی اسمونی

کمی قبل‌تر به این موضوع اشاره کردیم که آسمونی یک مجله قانون‌مند و بدور از حاشیه می‌باشد. همین موضوع را می‌توان در تعرفه‌های این مجله یافت. این مجله تعرفه‌های خود را وابسته به تعرفه داخلی و مطابق قیمت‌های خدمت پایه سازمان فناوری اطلاعات ایران وضع می‌کند.

آسمونی از کدام مجوزها بهره‌مند می‌باشد؟

قطعا برخورداری از مجوزهای مختلف و نمادهای اعتماد الکترونیک، برای جلب اعتماد مخاطب ضروری است. سایت آسمونی نیز نسبت به این حقیقت مهم بی‌توجه نبوده است. به طوری که از مجوزهای زیر برخوردار می‌باشد:

              نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)

              نشان ساماندهی

              مجوز اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

              مجوز واحد فرهنگی دیجیتال

              عضو انجمن صنفی کارفرمایان کسب و کار اینترنتی

              عضو انجمن انفورماتیک ایران

بخش جذاب مجله اینترنتی آسمونی

بدون شک قسمت کیوسک یکی از مهم‌ترین بخش‌های مجله اینترنتی آسمونی می‌باشد. این بخش با برخورداری از زیر مجموعه‌های ذکر شده در لیست زیر، همواره بسیاری از افراد را به وابسته به سایت آسمونی کرده است:

              کنسرت‌های جدید

              گیشه سینماهای کشور

              تئاترهای در حال اجرا

              مناسبت‌های مربوط به روز

              تقویم تاریخ

              دفترچه تلفن

              امروز تولد کیه

              وضعیت آب و هوایی

              نرخنامه

              سالنامه

              تقویم نمایشگاهی

همیشه تفریحاتی مانند رفتن به تئاتر و سینما و البته کنسرت مورد علاقه افراد در مقاطع زمانی مختلف بوده است. آسمونی با وقوف به این حقیقت امکان رصد کردن آخرین رویدادهای هنری را برای هنر دوستان فراهم کرده است. شما از طریق کنسرت‌های جدید می‌توانید تمامی رویدادهای موسیقی کشور را براساس تاریخ و محل برگزاری ببینید. حتی برای افرادی که قصد دارند در این کنسرت‌ها حضور یابند، لینک‌های مربوط به خرید بلیط هم در این بخش از سایت فعال می‌شود. به طوری که تا زمان پایان نیافتن بلیط ها، امکان خرید آن وجود دارد.  همین امکان برای تئاترهای در حال اجرا هم فراهم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.