تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مارس 2022 - 14:30
کد خبر : 503568

معرفی ویدیویی ۵ تصاحب بزرگ تاریخ تکنولوژی

معرفی ویدیویی ۵ تصاحب بزرگ تاریخ تکنولوژی

معرفی ویدیویی ۵ تصاحب بزرگ تاریخ تکنولوژی شرکت‌های بزرگ، مخصوصاً برندهای صنعت تکنولوژی پول بسیار زیادی دارند و این موضوع چیز عجیبی نیست. برخی از شرکت‌ها مانند اپل، آمازون، گوگل و مایکروسافت مدت‌هاست ک..

معرفی ویدیویی ۵ تصاحب بزرگ تاریخ تکنولوژی

شرکت‌های بزرگ، مخصوصاً برندهای صنعت تکنولوژی پول بسیار زیادی دارند و این موضوع چیز عجیبی نیست. برخی از شرکت‌ها مانند اپل، آمازون، گوگل و مایکروسافت مدت‌هاست که به عنوان شرکت‌های تریلیون دلاری شناخته می‌شوند.

آن‌ها نه تنها قادر به تغییر سرنوشت تاریخچه تکنولوژی هستند،‌ بلکه می‌توانند با تصاحب شرکت‌ها، کسب و کارها و برندهای دیگری، تاریخچه آن‌ها را نیز تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهند.

مایکروسافت مدتی پیش با تصاحب اکتیویژن بلیزارد چنین بحث‌هایی را دوباره به راه انداخت. رقم قرارداد مذکور به حدی بالا بود که کاربران شروع به کاوش برای پیدا کردن گران‌ترین خریدهای تاریخ تکنولوژی کردند تا به ابعاد دقیق آن پی ببرند. خوشبختانه نیازی نیست که شما نیز چنین کاری انجام دهید. ما مدتی پیش با انتشار مقاله بزرگ ترین خریدهای تاریخ تکنولوژی به این سوال پاسخ دادیم.

  • آیا خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت به یک فاجعه ختم خواهد شد؟ ناجی یا قاضی

اکنون در ویدیو زیر، بار دیگر به ۵ خرید بزرگ این صنعت پرداخته‌ایم. جایی که میلیاردها دلار در یک چشم بر هم زدن بر تاریخ ثبت می‌شوند و مسیر تاریخ را به سمتی دیگر تغییر می‌دهند. شما می‌توانید این ویدیو را به صورت مستقیم تماشا کرده یا آن را در دو کیفیت 1080p و 720p دانلود کنید.

دانلود 1080pدانلود 720pمنبع مقاله

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.