تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 جولای 2023 - 1:00
کد خبر : 506602
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای معرفی پروژه الهیه تعاونی سپاشهر | مزایا و معایب و اطلاعات تعاونی بسته هستند

معرفی پروژه الهیه تعاونی سپاشهر | مزایا و معایب و اطلاعات تعاونی

معرفی پروژه الهیه تعاونی سپاشهر | مزایا و معایب و اطلاعات تعاونی

معرفی پروژه الهیه پروژه الهیه یکی از پروژه های معروف در منطقه 22 تهران است که قبل از سال 1400 عملیات اجرایی آن آغاز شده است. این پروژه شامل برج هایf7 f8است و در زمره پروژه های مروارید شهر قرار گرفته است. تعاونی مسکن عمران سپاشهر مسئولیت اجرای این پروژه را در اطراف چیتگر بر

معرفی پروژه الهیه

پروژه الهیه یکی از پروژه های معروف در منطقه 22 تهران است که قبل از سال 1400 عملیات اجرایی آن آغاز شده است. این پروژه شامل برج هایf7 f8است و در زمره پروژه های مروارید شهر قرار گرفته است.

تعاونی مسکن عمران سپاشهر مسئولیت اجرای این پروژه را در اطراف چیتگر بر عهده دارد. این تعاونی اعتبار نسبتا بالایی در حوزه ساخت برج های مسکونی دارد. برای همین است که بسیاری از شهروندان تهرانی و سرمایه گذاران خواهان کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه و مشخصات آن هستند.

در صورتی که علاقه مند به آشنایی بیشتر با این پروژه و مشخصات آن هستید، به طور خلاصه در مورد مهم ترین مشخصات پروژه الهیه و تعاونی سازنده آن نکاتی را بیان خواهیم کرد. همچنین در مورد متراژ، امکانات و قیمت پروژه الهیه و نحوه واگذاری آن مطالب مفیدی را بیان خواهیم کرد.

2 – متراژ های پروژه الهیه

متراژ هر یک از واحدهای مسکونی پروژه الهیه 140 متر مربع است.

در صورت نیاز به خرید این واحدها، به صورت 6 دانگ یا 3 دانگ امکان سرمایه گذاری روی آن ها وجود دارد.

در واقع انتخاب سه دانگ از یک واحد 140 متری در این پروژه مانند خریداری دو واحد 70 متری است.

متراژ دقیق هر واحد پروژه فرشته الهیه و تعداد خواب آن چقدر است؟

متراژ دقیق هر واحد 142 متر مربع است و هر واحد نیز 3 خواب دارد.

3 – واحد های پروژه الهیه

برج فرشته الهیه در دو بلوک اجرا می شود که هر یک دارای 31 طبقه هستند. از بین این طبقات، برخی از طبقات اولیه به عنوان پارکینگ و لابی قابل استفاده هستند. 25 طبقه از هر یک از برج ها نیز مسکونی است. کلیه واحدهای مسکونی قرار گرفته در هر طبقه نیز متراژ مشابهی دارند.

4 – امکانات پروژه الهیه

مانند بسیاری از برج ها و پروژه های در حال اجرا در منطقه 22 تهران، پروژه الهیه دارای امکانات متعددی است که هر یک از آن ها امکان برخورداری از فضایی مطلوب برای زندگی را فراهم می کنند.

همان طور که می دانید منطقه 22 تهران دارای بافت شهری مدرن است و از امکانات منحصر به فردی مانند دریاچه خلیج فارس برخوردار است. برج های فرشته الهیه نیز دارای اکثر این امکانات هستند.

برای مثال از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فضای بازی کودکان
  • فضای ورزش
  • سالن اجتماعات
  • سالن فرهنگی
  • پارکینگ های مسقف
  • هلی پد
  • انباری

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا در هر یک از برج ها سه دستگاه آسانسور وجود دارد. لازم به ذکر است انباری برای هر یک از واحدها به طور جداگانه در نظر گرفته شده است و برای هر برج که 150 واحد دارد، تعداد مشابهی انباری در نظر گرفته شده است.

ما به سایر امکانات سرمایشی و گرمایشی یا زیرساخت اینترنت پرسرعت و یا تجهیزات دیگر که در پروژه الهیه برای هر یک از برج ها پیش بینی شده است نمی پردازیم.

5 – تعاونی سازنده پروژه الهیه

تعاونی مسکن سپاشهر (به عنوان یکی از تعاونی های خوشنام و فعال در منطقه 22 تهران) مسئولیت ساخت این پروژه را بر عهده گرفته است.

این تعاونی رزومه خوبی در اجرای پروژه های ساختمانی دارد که از جمله آن ها پروژه پاسارگاد می باشد.

6 – قیمت پروژه الهیه

مبلغ خمورد نیاز برای سرمایه گذاری یا قیمت پروژه برای سرمایه گذارانی که قصد خرید 3 دانگ یا 6 دانگ را دارند متفاوت است.

با توجه به این که واریزی انجام شده در سال 1399 و 1400 توسط سرمایه گذاران مشخص است، به طور کلی می توان مجموع واریزی ها را تا انتهای سال 1400 برای واحدهای شش دانگ 840 میلیون دانست. برای 3 دانگ مجموع واریزی نصف شده و 420 میلیون تومان بوده است.

آیا نرخ تورم روی قیمت واحدها و امتیاز واحدهای فرشته الهیه تاثیر دارد؟

بله. با توجه به تغییر در قیمت امتیاز و هزینه لازم برای سرمایه گذاری روی پیش فروش های منطقه 22 تعیین خواهد شد.

برای همین به منظور آگاهی از قیمت روز خرید امتیاز (یا واریزی لازم برای سرمایه گذاری در پروژه الهیه) باید با کارشناسان املاک و افراد آگاه به قیمت امتیاز این واحدها مشورت کنید. آسان یاب نیز می تواند در صورت نیاز اطلاعات لازم را در اختیار شهروندان محترم در تهران و کرج یا سایر نقاط استان البرز قرار دهد.

7 – موقعیت پروژه الهیه

 معرفی پروژه الهیه تعاونی سپاشهر | مزایا و معایب و اطلاعات تعاونی

پروژه الهیه در زمره پروژه های در حال اجرا در مروارید شهر قرار می گیرد و در انتهای اتوبان همت واقع شده است.

آیا مروارید شهر دارای موقعیت خوبی در منطقه 22 است؟

بله. شاید برای شما جالب باشد که تمام برج هایی که در مروارید شهر اجرا و ساخته می شوند دارای معماری منحصر به فرد و طراحی ویژه ای هستند.

امکانات موجود در شهرک مروارید و برج های نیز امکان افزایش رفاه حال ساکنان را فراهم می کند. برای همین است که پروژه الهیه دارای یکی از بهترین موقعیت ها در منطقه می باشد.

8 – تعاونی سپاشهر

با توجه به اهمیتی که توجه به اعتبار تعاونی سازنده پیش فروش ها و پروژه های منطقه 22 دارد، باید تاکید شود که تعاونی مسکن سپاشهر مسئولیت پیشبرد پروژه ساخت پروژه الهیه را بر عهده گرفته است.

این تعاونی رزومه خوبی در اتمام چند پروژه مهم در تهران داشته است. برای همین انتظار می رود که پروژه فرشته الهیه نیز در زمره پروژه های موفق این تعاونی باشد.

9 – چند مورد از نمونه کار های تعاونی سپاشهر

پروژه بانک ملی و پروژه دیپلمات توسط این تعاونی ساخته شده است.

علاوه بر این می توان به پروژه هایk2وs2اشاره کرد که در کارنامه تعاونی سپاشهر به ثبت رسیده اند.

10 – پروژه الهیه چه دسترسی هایی دارد

در ارتباط با قرار گرفتن برج هایf7وf8در مروارید شهر صحبت شد. همچنین به نزدیک بودن آن به اتوبان همت اشاره کردیم.

پروژه الهیه به اتوبان حکیم نزدیک است و علاوه بر این در نزدیکی اتوبان تهران شمال قرار گرفته است. برای همین است که در زمره پروژه های آینده دار و دارای دسترسی های بسیار خوب محسوب می شود.

جالب است بدانید که ایران مال (که بزرگ ترین مجتمع تجاری–اداری در خاور میانه است) با این برج ها دو دقیقه فاصله دارد.

12 – زمان تحویل

این پروژه در سال 1399 آغاز شده است و بنا بر پیش بینی ها انتظار می رود که در بازه زمانی سه ساله به اتمام برسد.

برای همین باید انتظار داشت که در صورت پیشرفت سریع پروژه ساخت برج های پروژه الهیه در سال 1402 شاهد تکمیل عملیات ساخت آن باشیم.

13 – روند پیشرفت

تا پایان سال 1400 پروژه پیشرفت نسبتا خوبی داشته است. البته در این بازه زمانی بخشی از عملیات ساخت اسکلت آن به پایان رسیده بود.

باید منتظر ماند و دید تا پایان سال 1401 پروژه تا چه اندازه پیشرفت خواهد کرد.

14 – شرایط فروش و نحوه پرداخت و تمام امور مالی

با توجه به این که پروژه الهیه در زمره پروژه هایی قرار دارد که تا سال 1401 در مرحله اسکلت قرار داشته است، هزینه مورد نیاز برای خرید آن کمتر از سایر پیش فروش های منطقه 22 است که در مرحله تحویل قرار گرفته اند.

برای همین است که بسیاری از افراد به دنبال آگاهی از شرایط فروش و نحوه پرداخت آن هستند. همان طور که اشاره شد امکان سرمایه گذاری 3 دانگ و 6 دانگ برای افراد وجود خواهد داشت.

بنا به نظر کارشناسان املاک امکان خرید سه دانگ که معادل یک واحد 70 متری است، مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری روی این پروژه در حدود یک سوم قیمت یک واحد 70 متری در تهران است.

البته با مرور زمان ممکن است این هزینه ها و قیمت امتیاز واحدهای پروژه الهیه تغییر کنند. برای همین باید از اخرین تغییرات در قیمت واحدهای برج های الهیه اگاه شوید تا امکان سرمایه گذاری با توجه به قیمت روز آن ها را داشته باشید.

کدام یک از پروژه های منطقه 22 دارای قیمت مشابه پروژه الهیه هستند؟

سرعت پیشرفت پروژه ها و امکاناتی که دارند تاثیر قابل ملاحظه ای بر روی قیمت امتیاز پیش فروش های منطقه 22 دارد.

اما به طور کلی می توان پروژه های زیر را در زمره برج های قابل مقایسه با برج هایf7 f8دانست:

  • پروژه پدافند هوایی
  • پروژه لشگر 27 مروارید شهر
  • پروژه بقیه ا.. 2
  • پروژه برلیان
  • برج مرجان
  • پروژه نارنجستان 1
  • نارنجستان 2
  • پروژه چیتگرh2

پروژه های دارای موقعیت مکانی مناسب در مقایسه با پروژه الهیه هستند؟

پروژه های زیر در منطقه 22 دارای موقعیت مکانی مناسب و مشابه با پروژه الهیه هستند:

  • پروژه برلیان
  • پروژه تریتیوم 3
  • بقیه ا… 2
  • بقیه اله 3
  • پروژه الماس

15 – مدارک لازم و نحوه خرید امتیاز پروژه

نقل و انتقال واحدهای پروژه الهیه در دفتر تعاونی صورت می پذیرد. مدارک مورد نیاز نیز از طریق تماس با شماره تلفن دفتر تعاونی به اطلاع شما خواهد رسید.

توصیه آخر

با توجه به این که عملیات ساخت پروژه الهیه توسط شرکت تعاونی سپاشهر در سال 1400 و 1401 در حال پیشرفت بوده است، بسیاری از شهروندان علاقه مند به آگاهی از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه و قیمت امتیاز آن هستند.

آسان یاب تلاش کرده است تا امکان آگاهی کلیه شهروندان از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه ها و پیش فروش های منطقه 22 را برای کلیه شهروندان در تهران و کرج فراهم کند.

برای همین در صورت نیاز می توانید ضمن تماس با شماره تلفن های درج شده در سایت، اطلاعات جامع تری را در مورد نحوه خرید و سرمایه گذاری روی این پروژه و سایر پیش فروش های منطقه 22 کسب کنید.

امیدوار هستیم که شما هم بتوانید ضمن سرمایه گذاری و خرید 3 دانگ یا 6 دانگ از این واحدها موفق به کسب سود و افزایش چند برابری ارزش واحدهای خریداری شده باشید.

 
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.