تاریخ انتشار : شنبه 30 اکتبر 2021 - 6:14
کد خبر : 46671

معرفی گلکسی S21 FE در نمایشگاه CES 2022 تائید شد

معرفی گلکسی S21 FE در نمایشگاه CES 2022 تائید شد

معرفی گلکسی S21 FE در نمایشگاه CES 2022 تائید شد تاکنون شایعات زیادی درباره گوشی گلکسی S21 FE وجود داشته است و حتی گفته می‌شد معرفی آن کنسل شده است؛ اما حالا وب‌سایت SamMobile تائید کرده است که این گو..

معرفی گلکسی S21 FE در نمایشگاه CES 2022 تائید شد

تاکنون شایعات زیادی درباره گوشی گلکسی S21 FE وجود داشته است و حتی گفته می‌شد معرفی آن کنسل شده است؛ اما حالا وب‌سایت SamMobile تائید کرده است که این گوشی اوایل سال آینده معرفی خواهد شد.

این وب‌سایت گفته است که گلکسی S21 FE که نسخه تنزل‌یافته گلکسی S21 خواهد بود در نمایشگاه CES 2022 که قرار است از پنجم تا هشتم ژانویه برگزار بشود معرفی خواهد شد. شایعات قبلی به معرفی این گوشی در تاریخ ۱۱ ژانویه اشاره کرده بودند.

معرفی یک گوشی در نمایشگاه CES در شأن سامسونگ نیست

ما می‌دانیم که سامسونگ گوشی‌های خود را معمولا در نمایشگاه CES معرفی نمی‌کند و گلکسی S21 FE هم ظاهرا قرار بود در ماه آگوست معرفی شود. حالا با تائید شدم معرفی این گوشی در نمایشگاه مذکور به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد این هندست را دور از هیاهوی رسانه‌ای معرفی کند.

مطالب مرتبط:

  • سامسونگ سرویس ابری بازی های ویدیویی خود را معرفی کرد

  • درآمد ۶۳ میلیارد دلاری سامسونگ در سه ماهه سوم ۲۰۲۱

سامسونگ پیش از این با حذف صفحه پشتیبانی گلکسی S21 FE شایعات زیادی را درباره کنسل شدن این گوشی برانگیخت؛ اما این صفحه هم‌اکنون قابل‌دسترس است و این موضوع نشان می‌دهد که معرفی آن حتمی است.

به نظر می‌رسد سامسونگ نمی‌خواهد در زمانی که قرار است سری گلکسی S22 را معرفی می‌کند همه توجهات معطوف به معرفی یک گوشی میان‌رده بشود. طبق شایعات، سری گلکسی S22 در اواخر ماه ژانویه یا اوایل ماه فوریه سال آینده میلادی معرفی خواهد شد.

گوشی گلکسی S21 FE ظاهرا از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد و مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸، یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۲۵ وات و سیستم دوربین سه‌گانه خواهد بود. طبق شایعات، قیمت این گوشی از ۶۴۹ دلار شروع خواهد شد و ظاهرا فقط در برخی کشورها قابل‌دسترس خواهد بود.

منبع: PhoneAr

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.