تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اکتبر 2023 - 15:26
کد خبر : 506744
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای معرفی 5 بهترین موسسه حقوقی ایران بسته هستند

معرفی 5 بهترین موسسه حقوقی ایران

معرفی 5 بهترین موسسه حقوقی ایران

بهترین موسسه حقوقی ایران را در بین ۵ مورد از بهترین موسسات حقوقی بشناسید امروزه و در عصر ارتباطات، تجارت و معاملات، موسسات حقوقی فراوانی نیز در اقصی نقاط دنیا و از جمله ایران تشکیل شده اند که به دنبال معرفی کردن بهترین و کارآزموده ترین وکلای حقوقی به مردم هستند. در این لیست قرار

بهترین موسسه حقوقی ایران را در بین ۵ مورد از بهترین موسسات حقوقی بشناسید

امروزه و در عصر ارتباطات، تجارت و معاملات، موسسات حقوقی فراوانی نیز در اقصی نقاط دنیا و از جمله ایران تشکیل شده اند که به دنبال معرفی کردن بهترین و کارآزموده ترین وکلای حقوقی به مردم هستند. در این لیست قرار است علاوه بر معرفی بهترین موسسه حقوقی ایران، شما را با لیست پنج موسسه حقوقی برتر نیز آشنا کنیم.

بهترین موسسه های حقوقی دارای بهترین وکلا هستند که از مهارت و سوابق کاری بسیار خوبی برخوردار بوده و برای رفع مشکلات حقوقی، مشاوره های لازم را در اختیار مردم قرار می دهند.

از سوی دیگر این موسسات حقوقی برتر در روند رسیدگی به پرونده های گوناگون حقوقی، سعی می کنند تا با در جریان قراردادن موکلین خود از روند رسیدگی به دعاوی حقوقی، به بهترین نحو ممکن اعتماد و اطمینان آنان را جلب نمایند.

همچنین در بهترین موسسات حقوقی سیستم مدیریتی قوی بر روندکاری پرونده ها و عملکرد وکیل نظارت داشته و شما می توانید از کسب بهترین نتیجه برای پرونده حقوقی خود اطمینان حاصل کنید.

بنابراین می توانید برای یافتن بهترین وکیل متخصص به جای جستجو در میان تعداد بسیار زیاد وکلا و دفاتر وکالت بی شمار و سردرگمی در پیداکردن یک وکیل متخصص و باسابقه خوب در زمینه های گوناگون حقوقی، به سراغ بهترین موسسه حقوقی بروید. چرا که موسسات حقوقی می توانند با برخورداری از وکلای متخصص در کمترین زمان ممکن گره گشای مشکلات حقوقی شما باشند.

اما شما باید بدانید که همه موسسات حقوقی که ادعای برتری دارند، قابل اعتماد نبوده و تنها به قصد دریافت پول و مباحث مالی اقدام به تبلیغات گسترده می کنند. بنابراین باید به دنبال موسساتی باشید که سوابق کاری آن را به طور کامل بررسی کرده و از صحت و سقم آن مطمئن شده باشید، تا دچار ضرر و زیان مالی و اتلاف وقت نشوید.

از کجا بهترین موسسه حقوقی ایران را پیدا کنیم؟

خوشبختانه وجود موسسات حقوقی تخصصی در کشور باعث شده تا بررسی و رسیدگی به پرونده های حقوقی نیز به شیوه تخصصی تر انجام شود. به طوری که روند رسیدگی به پرونده ها توسط چندین وکیل پایه یک دادگستری مورد نظارت و اقدام حقوقی قرار می گیرد.

از سوی دیگر استفاده از موسسات حقوقی برتر در رسیدگی به پرونده های حقوقی باعث می شود که شما برای پیدا کردن وکیل متخصص در حوزه ی های مختلف وکالت دچار مشکل نشده و در کمترین زمان ممکن بتوانید از بهترین وکیل استفاده نمایید.

اما همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، در کنار تمام مزایای موسسات حقوقی باید این نکته را در نظر داشته باشید که همه این موسسات قابل اعتماد و اطمینان نیستند.

دغدغه بسیاری از افراد نیز یافتن بهترین موسسه حقوقی قابل اعتماد است. بنابراین سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که :

معیار انتخاب بهترین موسسه حقوقی در ایران چیست؟

برای اینکه بتوانید بهترین موسسه حقوقی را پیدا کنید حتما ضمن تحقیق و بررسی های گسترده، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

مهارت و تخصص

حتما در هنگام جستجو برای یافتن بهترین موسسه حقوقی ایران، به تخصص و مهارت موسسه حقوقی توجه داشته باشید. موسسه حقوقی باید دارای مهارت و تخصص در هر زمینه وکالتی و حقوقی باشد.

یکی از مهمترین مواردی که نشان دهنده تخصص و مهارت یک موسسه حقوقی است، استفاده آن موسسه از وکلای متخصص و باتجربه در زمینه های گوناگون حقوقی است. این وکلا همچنین باید سابقه خوبی در رسیدگی به دعاوی گوناگون داشته باشند، مانند دعاوی های مختلف ملکی، کیفری، ثبتی، خانوادگی و…

پیگیری دقیق و مستمر پرونده های حقوقی

آنچه که یک موسسه حقوقی را در زمره بهترین موسسه حقوقی ایران قرار می دهد، تعهد آن به پیگیری پرونده های مردم به صورت مستمر و مداوم است. به نحوی که خود را متعهد دانسته و نسبت به موکلین و مراجعه کنندگان خود ارزش و احترام قائل شود.

متاسفانه در برخی از موسسات حقوقی به دلیل حجم بالای پرونده ها، شاهد این موضوع هستیم که پیگیری مداوم و مستمری نسبت به پرونده ها صورت نگرفته یا نسبت به برخی از پرونده ها بی تفاوت عمل می کنند.

اما باید در نظر داشت که هرچه که پیگیری پرونده ها به صورت مستمر انجام شود، قطعا نتیجه به دست آمده نیز موفقیت آمیزتر خواهد بود.

سابقه موسسه حقوقی

یک موسسه حقوقی زمانی می تواند ادعای بهترین موسسه حقوقی بودن را داشته باشد که دارای سوابق درخشانی در پرونده های حقوقی موفق باشد. هرچه که یک موسسه حقوقی بتواند تعداد بیشتری پرونده موفق در کارنامه خود داشته باشد، از اعتماد و اطمینان بیشتری نزد مردم نیز برخوردار خواهد بود.

بهترین موسسه حقوقی ایران را با این فهرست پنج تایی بشناسید

در ادامه سعی کرده ایم تا بهترین موسسه حقوقی ایران را در قالب یک لیست پنج تایی معرفی کنیم. برخی از معیارهای انتخابی برای این لیست تخصص و مهارت، سابقه حقوقی موسسه، تجربه و تعدد پرونده های موفق، زمینه های مختلف حقوقی و دعاوی گوناگون بوده است.

موسسه بین المللی داوری و حقوقی دکتر بهنیایی

مؤسسه بین‌المللی داوری و مشاوره حقوقی دکتر بهنیایی در سال ۱۳۹۴ تحت شماره 38201 در تهران تأسیس شده است.

موسسه حقوقی دکتر بهنیایی در دپارتمان‌ های داوری، حقوقی و قضایی، آموزشی و پژوهشی، فرهنگی و نشر آثار حقوقی، به ارائه خدمات تخصصی و حرفه‌ ای در زمینه حقوقی می ‌پردازد. هدف اصلی مؤسسه، فرهنگ ‌سازی و توسعه نهاد داوری و رفع نیازهای حقوقی و قضایی تمامی اقشار جامعه است.

مؤسسه بین ‌المللی داوری و مشاوره حقوقی بهنیایی با مدیریت دکتر بهنام بهنیایی با بیش از دو دهه فعالیت حرفه ای و تخصصی در زمینه های حقوقی، یکی از بهترین موسسه های حقوقی ایران است. از مزیت های عمده این موسسه حقوقی می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • یش از 100000 پرونده موفق
  • بیش از 2700 وکیل و داور
  • بیش از 20 سال سابقه
  • پذیرش پرونده های داوری و وکالت در زمینه های:
  • حقوقی
  • کیفری
  • مالی
  • خانوادگی
  • ارث
  • تنظیم قراردادهای داخلی و بین المللی
  • انعقاد قراردادهای داوری داخلی و خارجی

موسسه بین ‌المللی داوری و مشاوره حقوقی بهنیایی، علاوه بر تعداد کثیری از پرونده های حقوقی موفق و برخورداری از بیش از ۲۷۰۰ وکیل و داور، خدمات نوینی نیز در زمینه های آموزشی ارائه کرده است.

خدمات نوینی نظیر:

  • برگزاری دوره های تخصصی داوری (برای اولین بار به همراه محتوای نوین و بی سابقه)
  • استخدام نیروهای داوری آموزش دیده در بنیاد
  • تاسیس انتشارات جاد (تخصصی حقوقی)
  • گروه پژوهش جاد (پژوهش و مطالعه به روش جدید ترین متدهای حقوقی جهان)

از سوی دیگر موسسه بین ‌المللی داوری و مشاوره حقوقی بهنیایی، توانسته با همراهی وکلای جوان، پیگیر و باانگیزه، موفقیت های بسیاری در پرونده های حقوقی و قضایی به دست آورد و به عنوان بهترین موسسه حقوقی ایران و مجموعه ای معتمد و قابل اطمینان در سطح کشور مطرح گردد.

معرفی 5 بهترین موسسه حقوقی ایران

همچنین جهت نیل به رسالت و اهداف والای بنیاد، این مجموعه همواره می ‌کوشد تا با توسعه و ارتقاء آگاهی عمومی، آموزش و گسترش حل و فصل اختلافات از طریق داوری، در جمع حقوق ‌دانان، شرکت ‌ها و اشخاص مختلف نقش مؤثری ایفا کند.

موسسه حقوقی اندیشه

در دومین مورد از لیست پنج تایی بهترین موسسه حقوقی ایران به موسسه حقوقی اندیشه می رسیم. این موسسه حقوقی از سال 1394 و با شماره ثبت 35893 تاسیس شد.

در موسسه حقوقی اندیشه وکلا و مشاورین با تجربه ای مشغول فعالیت هستند که سابقه طولانی در حوزه های مختلف وکالت و موضوعات حقوقی دارند. این موسسه در طی سال ها فعالیت خود، خدمات حقوقی مختلفی را به مردم ارائه می دهد و با شرکت های ایرانی و خارجی فعالیت دارد.

خدمات حقوقی موسسه اندیشه شامل:

  • حقوق گمرک و قاچاق
  • حقوق کار و استخدامی
  • تنظیم قراردادهای داخلی و بین المللی
  • حقوق تصاحب شرکت ها، مشارکت و سرمایه گذاری
  • حقوق مالیات و حسابرسی
  • حل و فصل حقوقی، کیفری، تجاری و بین المللی

موسسه حقوقی عدل دانو

یکی دیگر از بهترین موسسه های حقوقی موسسه عدل دانو است که با مدیریت خانم سوده کدخدازاده فعالیت می کند و سابقه ۱۸ ساله در رسیدگی به پرونده های حقوقی دارد. این موسسه با فعالیت تخصصی در زمینه حقوقی توانسته یکی از بهترین موسسه های حقوقی ایران باشد که پرونده های موفق زیادی را در کارنامه خود دارد.

موسسه حقوقی عدل دانو از وکلای جوان و بانشاطی بهره گرفته که توانسته اند موفقیت هایی را در پرونده های حقوقی، مالی، خانوادگی، ارث و کیفری به دست آورند.

موسسه حقوقی حق جویان توانا

در این لیست پنج تایی می توان به موسسه حقوقی حق جویان توانا نیز به عنوان یکی از بهترین موسسه های حقوقی ایران اشاره کرد. این موسسه در سال ۱۳۹۴به شماره ثبت ۵۳۵۹۸ تاسیس و آغاز به کار کرده است.

موسسه حقوقی جویان توانا از وکلای باتجربه ای برای پیشبرد پرونده ها و نتیجه گیری هرچه بهتر در روند مسائل حقوقی بهره برده است. موکلین موسسه حقوقی می توانند در جریان روند پرونده خود قرار گرفته و از میزان پیشرفت پرونده خود جویا شوند.

موسسه حقوقی آراز فرتاک

موسسه حقوقی آراز فرتاک به عنوان مورد پنجم در لیست بهترین موسسه حقوقی ایران قرار می گیرد که با شماره ثبت 42395 تاسیس شده است.

آراز فرتاک زمینه های حقوقی مختلفی را تحت پوشش قرار می دهد، از جمله دعاوی وکالت داخلی، تجارت بین الملل، تجارت الکترونیک، قانون اموال و مالکیت معنوی، حقوق استارتاپ و ارائه خدمات مشاوره به اشخاص حقیقی و حقوقی.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.