تاریخ انتشار : دوشنبه 21 مارس 2022 - 18:48
کد خبر : 504025

ممنوعیت تلگرام در برزیل لغو شد

ممنوعیت تلگرام در برزیل لغو شد

ممنوعیت تلگرام در برزیل لغو شد چند روز پیش، دادگاه عالی برزیل اپلیکیشن تلگرام را به‌خاطر عدم تبعیت از رای این دادگاه مسدود کرد. حالا نیویورک تایمز گزارش داده است که این ممنوعیت کاملا لغو شده است.
تلگر..

ممنوعیت تلگرام در برزیل لغو شد

چند روز پیش، دادگاه عالی برزیل اپلیکیشن تلگرام را به‌خاطر عدم تبعیت از رای این دادگاه مسدود کرد. حالا نیویورک تایمز گزارش داده است که این ممنوعیت کاملا لغو شده است.

تلگرام بعد از رای دادگاه عالی برزیل مجبور به اعمال تغییراتی در پلتفرم خود شد که از آن جمله می‌توان به جلوگیری از نشر اطلاعات نادرست، حذف اطلاعات منتشرشده توسط ژایر بولسونارو رئیس‌جمهور برزیل و همچنین حذف اکانت‌های متعلق به آلن دوس سانتوس که متهم به نشر اطلاعات نادرست شده اشاره کرد.

مطالب مرتبط:

  • دلیل مسدودسازی تلگرام در برزیل، یک اشتباه عجیب دو طرفه بوده است
  • موسس سیگنال: تلگرام دروغگوست و پیام‌های کاربران را رمزگذاری سرتاسری نمی کند

تلگرام همچنین قول داده است پست‌های حاوی اطلاعات نادرست را برچسب بزند تا تشخیص محتواهای واقعی از جعلی برای کاربران راحت‌تر شود. در ضمن، تلگرام قرار است ۱۰۰ کانال محبوب تلگرامی برزیل را تحت نظارت داشته باشد.

ژایر بولسونارو رئیس‌جمهور فعلی برزیل هم‌اکنون به‌خاطر نشر اسناد محرمانه‌ی پلیس در کانال تلگرامی خود تحت پیگرد قانونی است و کانال تلگرامی او الان بیش از ۱.۱ میلیون مشترک دارد.

پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، در توضیح اینکه چرا در این رابطه سریع‌تر عمل نکرده‌اند گفت که تیم او متاسفانه متوجه ایمیل دادگاه عالی برزیل نشده بودند، ولی بعد از دریافت ایمیل اصلی بلافاصله اقدام کردند.

منبع: The Verge

منبع مقاله

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.