تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 ژانویه 2021 - 7:00
کد خبر : 7878

موتورولا اج S به‌زودی معرفی می‌شود

موتورولا اج S به‌زودی معرفی می‌شود

موتورولا اج S به‌زود..

موتورولا اج S به‌زودی معرفی می‌شود

در چند روز گذشته اخبار نسبتاً زیادی درباره پرچم‌دار آینده موتورولا منتشر شده است. ابتدا مدیر کل لنوو چین اوایل این هفته تیزری منتشر کرد که نشان می‌دهد این برند به‌زودی گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸xx کوالکام را روانه بازار می‌کند. مدیر کل لنوو بدون اینکه نام مدل را فاش کند، خبر معرفی یک گوشی هوشمند جدید موتورولا را منتشر کرد. با این حال، وایبو اعلام کرد که این پست مربوط به دستگاه موتورولا اج S است که منتشر شده است.

در هر حال، غول فناوری چینی هم‌اکنون تیزر تبلیغاتی دیگری درباره این دستگاه منتشر کرده است. این بار، تیزر تبلیغاتی منتشرشده در صفحه رسمی موتورولا در ویبو تأیید کرده است که این دستگاه با نام موتورولا اج S شناخته خواهد شد. این دستگاه جانشین موتورولا اج خواهد بود که سال گذشته به بازار عرضه شد.

این پست بدون افشای جزئیات مربوط به دستگاه تمام شد، اما دیجیتال چت استیشن معروف چینی پیش از این گفته بود که این گوشی توسط سری تراشه‌های اسنپدراگون ۸۰۰ کوالکام و نه اسنپدراگون ۸۸۸ یا ۸۶۵ عرضه می‌شود.

گوشی هوشمند جدید موتورولا ممکن است با تراشه سال گذشته کوالکام معرفی شود

Digital Chat Station

موتورولا اج S می‌تواند نسخه جدیدی از دستگاه موتو G آینده باشد که دارای سری تراشه‌های اسنپدراگون ۸۰۰ کوالکام است و مدتی است با عنوان موتورولا نیو (XT2125) در صدر اخبار قرار دارد. در این صورت، دستگاه مذکور از نمایشگر فول HD پلاس (۱۰۸۰ در ۲۵۲۰ پیکسل) با یک بریدگی به شکل سوراخ برای دوربین سلفی و سرعت تازه‌سازی غیر معمول ۱۰۵ هرتز بهره خواهد برد.

طبق لیست گیک بنچ، این گوشی هوشمند به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام همراه با ۸ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. این موضوع نشان می‌دهد که تراشه اعلام‌نشده سری اسنپدراگون ۸۰۰ کوالکام می‌تواند بر اساس تراشه پرچم‌دار سال گذشته ساخته شود. همچنین، از آنجا که در حال حاضر نسخه اورکلاک شده به‌صورت اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس وجود دارد، تراشه جدید می‌تواند یک نوع قدرتمندتر باشد.

motorola-edge-s

سایر جزئیات در مورد موتورولا نیو شامل این موضوع است که دستگاه آینده موتورولا دارای یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین با زاویه دید گسترده ۱۶ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق میدان ۲ مگاپیکسلی با آرایش دوربین سه‌گانه عقبی است. در قسمت جلو، یک پیکربندی دوربین دوگانه متشکل از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده وجود خواهد داشت. این گوشی همچنین دارای ۸ گیگابایت یا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و اندروید ۱۱ در زمان معرفی است.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.