تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 سپتامبر 2021 - 6:41
کد خبر : 44414

نسخه بتا رابط کاربری One UI 4 منتشر شد

نسخه بتا رابط کاربری One UI 4 منتشر شد

نسخه بتا رابط کاربری One UI 4 منتشر شد سامسونگ نسخه بتا رابط کاربری One UI 4 را عرضه کرده است و کاربران حالا می‌توانند برای استفاده از این رابط کاربری ثبت نام کرده و آن را روی گوشی‌های گلکسی S21، گلکس..

نسخه بتا رابط کاربری One UI 4 منتشر شد

سامسونگ نسخه بتا رابط کاربری One UI 4 را عرضه کرده است و کاربران حالا می‌توانند برای استفاده از این رابط کاربری ثبت نام کرده و آن را روی گوشی‌های گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و S21 الترا و با استفاده از اپلیکیشن Samsung Members امتحان کنند.

رابط کاربری One UI 4 مبتنی بر اندروید ۱۲ بوده و دارای بهبودها و قابلیت‌های خوبی برای حریم خصوصی است و نسخه بتای آن در کشورهای چین، هند، آلمان، لهستان، کره جنوبی، انگلیس و آمریکا قابل‌دسترس خواهد بود. البته تاریخ عرضه نسخه بتا در هر کدام این کشورها متغیر بوده و کاربران باید اپلیکیشن Samsung Members خود را برای این منظور چک کنند.

مطالب مرتبط:

  • ساخت بندهای سازگار با محیط‌ زیست گلکسی واچ ۴ با همکاری سامسونگ و سمی‌میرو

  • گوشی میان‌رده سامسونگ گلکسی M22 معرفی شد

کسانی که در برنامه نسخه بتا One UI 4 شرکت می‌کنند قادر به مشاهده پیش‌نمایش طراحی و قابلیت‌های جدید آن خواهند بود. سامسونگ تمرکز اصلی خود را در نسخه بتا One UI 4 روی شخصی‌سازی‌ها گذاشته است و کاربران به مجموعه‌ای از تم‌های متنوع دسترسی خواهند داشت. با استفاده از این تم‌ها کاربران خواهد توانست ظاهر دستگاه خود را براساس سلیقه خودشان تنظیم کنند. کاربران همچنین قادر به شخصی‌سازی مواردی مانند صفحه هوم، آیکون‌ها، نوتیفیکیشن‌ها و والپیپرها خواهند بود.

رابط کاربری One UI 4
رابط کاربری One UI 4

سامسونگ همچنین ویجت‌های رابط کاربری خود را برای ارائه شخصی‌سازی‌های بیشتر بازطراحی کرده است. شما در تصویر بالا می‌توانید یک اسکرین‌شات از ظاهر ویجت‌ها را مشاهده کنید. کاربران همچنین به مجموعه‌ای از ایموجی‌های متنوع دسترسی خواهند داشت که به‌راحتی قابل استفاده خواهند بود.

رابط کاربری One UI 4 قابلیت‌های جدیدی نیز در رابطه با حفظ حریم خصوصی کاربران ارائه کرده است. اندیکاتورهای این رابط کاربری، در مواقع استفاده از میکروفون، دوربین و اپلیکیشن‌ها، به کاربر هشدار خواهند داد. این رابط کاربری همچنین گزینه‌های مجوز اندروید ۱۲ را توسعه داده و به کاربر اجازه خواهد داد تا تاریخچه مجوزها را در طول یک هفته گذشته مشاهده کند. شما همچنین می‌توانید دیتای مصرف‌شده توسط اپلیکیشن‌ها را مشاهده نماید.

البته قابلیت‌های زیادی قرار است برای رابط کاربری One UI 4 ارائه شود و ما سعی خواهیم کرد به‌محض اطلاع از این تغییرات شما را در جریان آن بگذاریم.

منبع: Androidauthority

منبع مقاله

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.