تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 آگوست 2021 - 11:12
کد خبر : 43845

نسخه جدیدی از خودروی لامبورگینی کانتاش در راه است

نسخه جدیدی از خودروی لامبورگینی کانتاش در راه است

نسخه جدیدی از خودروی لامبورگینی کانتاش در راه است کمپانی لامبورگینی به‌تازگی در وب‌سایت خود تیزری را منتشر کرده که به نسخه‌ی جدیدی از خودروی محبوب کانتاش اشاره دارد. در حال حاضر بعید است که لامبورگینی..

نسخه جدیدی از خودروی لامبورگینی کانتاش در راه است

کمپانی لامبورگینی به‌تازگی در وب‌سایت خود تیزری را منتشر کرده که به نسخه‌ی جدیدی از خودروی محبوب کانتاش اشاره دارد. در حال حاضر بعید است که لامبورگینی خودروهای تمام برقی خود را تا قبل از پایان سال ۲۰۲۵ عرضه کند اما براساس شایعات، کانتاش جدید از پیشرانه‌ی هایبریدی با توان ۸۰۰ اسب بخار استفاده خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

  • لامبورگینی خودروی جدیدی را در تابستان معرفی خواهد کرد

  • ویدیویی از نسخه‌ی آزمایشی لامبورگینی اونتادور SJ منتشر شد

در حالی که تصویر رسمی منتشرشده توسط لامبورگینی ظاهر این خودرو را نشان نمی‌دهد، وب‌سایت The Super Car Blog به تصویری دست پیدا کرده که برخی از جزئیات و نام آن را مشخص کرده است. براساس تصویر منتشرشده، این خودرو لامبورگینی کانتاش LPI 800-4 نام خواهد داشت. انتظار می‌رود که به مناسبت پنجاهمین سالگرد خودروی کانتاش، نسخه‌ی جدید این خودرو در تاریخ ۱۵ آگوست (۲۴ مرداد) و در جریان مراسم هفته‌ی خودروی مانتری معرفی خواهد شد.

لامبورگینی کانتاش جدید

نظر شما در مورد خودروی لامبورگینی کانتاش چیست؟ آیا نسخه‌ی جدید این خودرو از پیشرانه‌ی برقی استفاده خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: The Verge

منبع مقاله

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.