تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اکتبر 2021 - 10:46
کد خبر : 45355

نسخه جدید شیائومی میکس فولد به زودی عرضه خواهد شد

نسخه جدید شیائومی میکس فولد به زودی عرضه خواهد شد

نسخه جدید شیائومی میکس فولد به زودی عرضه خواهد شد شیائومی اوایل سال جاری میلادی گوشی تاشوی می میکس فولد را روانه‌ی بازار کرد. این اولین گوشی تاشوی شیائومی بود که از طراحی مشابه سری تاشوی گلکسی فولد سا..

نسخه جدید شیائومی میکس فولد به زودی عرضه خواهد شد

شیائومی اوایل سال جاری میلادی گوشی تاشوی می میکس فولد را روانه‌ی بازار کرد. این اولین گوشی تاشوی شیائومی بود که از طراحی مشابه سری تاشوی گلکسی فولد سامسونگ بهره می‌برد. حالا به‌نظر می‌رسد که این شرکت در حال ساخت نسخه‌ی جدیدی از میکس فولد بوده و قصد دارد تا این گوشی را برای رقابت با گلکسی زد فولد 3 به بازار عرضه کند.

به‌ادعای افشاگر چینی با نام کاربری Bald Panda، این گوشی میکس فولد 2 نبوده و تنها یک بازطراحی از نسخه‌ی فعلی خواهد بود. این افشاگر همچنین اعلام کرده که هر دو صفحه نمایش میکس فولد جدید از نرخ تازه‌سازی بالا بهره برده و به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با فست شارژ 120 واتی مجهز خواهد شد. نسخه‌ی فعلی میکس فولد از شارژ 67 واتی پشتیبانی کرده و تنها صفحه نمایش بیرونی آن از نرخ تازه‌سازی بالا بهره می‌برد.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3

همچنین گفته می‌شود که این گوشی از دوربین زیر صفحه نمایش استفاده خواهد کرد. در حال حاضر شیائومی هیچ‌یک از اطلاعات منتشرشده را تایید نکرده اما گزارش‌های قبلی نیز به عرضه‌ی نسخه‌ جدید گوشی‌ تاشوی این شرکت در سه‌ماه‌ی چهارم سال 2021 اشاره داشته‌اند.

نظر شما در مورد گوشی تاشوی میکس فولد چیست؟ شیائومی باید چه ویژگی‌هایی را به نسخه‌ی جدید آن اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.