تاریخ انتشار : شنبه 22 می 2021 - 7:02
کد خبر : 41805

نسخه سایبرپانک وان پلاس واچ معرفی شد

نسخه سایبرپانک وان پلاس واچ معرفی شد

نسخه سایبرپانک وان پلاس واچ معرفی شد وان پلاس یک نسخه جدید لیمیتید ادیشن برای ساعت هوشمند وان پلاس واچ خود در چین عرضه شد. وان پلاس واچ ساعتی با نمایشگر ۱.۴ اینچی اولد (OLED) و قیمت ۱۵۹ دلار است که در..

نسخه سایبرپانک وان پلاس واچ معرفی شد

وان پلاس یک نسخه جدید لیمیتید ادیشن برای ساعت هوشمند وان پلاس واچ خود در چین عرضه شد. وان پلاس واچ ساعتی با نمایشگر ۱.۴ اینچی اولد (OLED) و قیمت ۱۵۹ دلار است که در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه شده است. نام نسخه جدید این ساعت، وان پلاس واچ سایبرپانک ۲۰۷۷ است که از تاریخ ۲۴ می در چین فروخته خواهد شد.

مطالب مرتبط:

  • ساعت هوشمند جدید سامسونگ از تراشه‌ ۵ نانومتری استفاده می‌کند

  • رندرهایی از ساعت هوشمند اپل واچ سری ۷ منتشر شد

نسخه سایبرپانک وان پلاس واچ دارای بند پلاستیکی مشکی‌رنگ با خطوط زردرنگ است. همچنین یک واچ فیس جدید برای آن ارایه شده که در نوع خود منحصربه‌فرد است. به‌غیر از این تفاوت‌های ظاهری، بقیه مشخصات داخلی نسخه سایبرپانک مشابه مدل اصلی خواهد بود که از آن جمله می‌توان به ۱ گیگاابایت رم، ۴ گیگابایت حافظه داخلی، باتری Warp Charge و استانداردهای ۵ATM و IP68 اشاره کرد.

این دومین دستگاه وان پلاس است که یک نسخه سایبرپانک ۲۰۷۷ برای آن عرضه می‌شود. پیش از این، گوشی وان پلاس ۸T در ماه نوامبر سال گذشته یک نسخه سایبرپانک دریافت کرده بود. نسخه سایبرپانک وان پلاس واچ، یکی دیگر از نتایچ همکاری مشترک بین توسعه دهندگان بازی‌ها و سازندگان گوشی‌های هوشمند است و ما امیدواریم که در سال‌های آینده شاهد چنین همکاری‌هایی در زمینه گوشی‌های سایبرپانک هم باشیم.

منبع: GSMArena

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.