تاریخ انتشار : شنبه 16 ژانویه 2021 - 10:00
کد خبر : 10518

نسخه نینتندو سوییچ بازی Hitman 3 همزمان با عرضه جهانی منتشر می‌شود

نسخه نینتندو سوییچ بازی Hitman 3 همزمان با عرضه جهانی منتشر می‌شود

استودیو IO Interactive در روزهای آتی بازی Hitman 3 را عرضه خواهد کرد و اکنون در حال آماده‌سازی آخرین تکه‌های پازل است. این نسخه مجموعه ریبوت را به اتمام می‌رساند و احتمالاً برای مدت‌ها آخرین نسخه سری ..

استودیو IO Interactive در روزهای آتی بازی Hitman 3 را عرضه خواهد کرد و اکنون در حال آماده‌سازی آخرین تکه‌های پازل است. این نسخه مجموعه ریبوت را به اتمام می‌رساند و احتمالاً برای مدت‌ها آخرین نسخه سری خواهد بود. بازی یاد شده تقریباً برای تمام پلتفرم‌های عرضه خواهد شد و نسخه نینتندو سوییچ طی اقدامی نوآورانه روی سرورهای ابری اجر خواهد شد.

نسخه ابری این بازی در اواخر سال گذشته همراه با عنوان Control تایید شد و در حالی که ما منتظر انتشار Hitman 3 هستیم، کاربران سوییچ می‌توانند بازی یاد شده را به صورت استریم اجرا کنند. پیش‌تر گزارشی مبنی بر تاریخ انتشار دقیق این نسخه منتشر نشده بود اما حالا مشخص شده است که این امر همزمان با عرضه سراسری نسخه‌های دیگر رخ می‌دهد. نسخه ابری بازی یاد شده هیچ تفاوتی با پلتفرم استادیا نخواهد داشت و کاربر ملزم است که از یک ارتباط پرسرعت و پایدار اینترنت بهره ببرد.

آخرین نسخه مجموعه مذکور در تاریخ 20 ژانویه 2021 میلادی مصادف با 1 بهمن‌ماه سال جاری برای کنسول‌های ایکس باکس وان و سری X و S، پلی استیشن 4 و 5، رایانه‌های شخصی، گوگل استادیا و البته نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

مدتی پیش در راستای نزدیک شدن به تاریخ انتشار، تمام مناطق بازی معرفی شد که شامل گستره وسیعی از جمله دبی تا لندن و چین می‌شود. از سوی دیگر مشخص شده است که دو نسخه پیشین نیز در این ورودی لحاظ می‌شوند و بازیکنان تنها نیاز به 100 گیگابایت فضا خواهند داشت.

استودیو IO Interactive سازنده این اثر پیش‌تر ذکر کرده بود که با آخرین ورودی مجموعه مواجه هستیم و بعدها شاهد عرضه بازی‌های دیگر نظیر پروژه 007 خواهیم بود؛ پروژه‌ای که بنا بر گفته آن‌ها احتمالاً تبدیل به دلیل شناخته شدن IO Interactive می‌شود و دیگر تنها Hitman یادآور وجود چنین استودیویی نمی‌شود.

منبع: Gaming Bolt

نوشته نسخه نینتندو سوییچ بازی Hitman 3 همزمان با عرضه جهانی منتشر می‌شود اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.