تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 ژانویه 2021 - 13:21
کد خبر : 8129

نصب درب شیشه ای اتوماتیک و صرفه جویی در استفاده از انرژی

نصب درب شیشه ای اتوماتیک و صرفه جویی در استفاده از انرژی

نصب درب شیشه ای اتوماتیک و صرفه جویی در استفاده از انرژی درب های اتوماتیک شیشه ای در مصرف انرژی به مقدار بسیار زیادی صرفه جویی می کنند. این بدان دلیل است که عمل باز شدن درب و بسته شدن آن اقدامات بسیار..

نصب درب شیشه ای اتوماتیک و صرفه جویی در استفاده از انرژی

درب های اتوماتیک شیشه ای در مصرف انرژی به مقدار بسیار زیادی صرفه جویی می کنند. این بدان دلیل است که عمل باز شدن درب و بسته شدن آن اقدامات بسیار سریعی است که در این عملکرد سریع، فرصت برای خارج شدن انرژی وجود ندارد. بنابراین مقدار زیادی در مصرف انرژی برق، گرما و… صرفه جویی خواهد شد. همچنین، با مشاهده قبض های آب و برق پس از نصب این درب ها تفاوت واقعی از نظر مصرف انرژی را با قبل از نصب آن مشاهده خواهید کرد. استفاده از درب های اتوماتیک جریان هوا را در ساختمان تنظیم می کند. از طرف عبور نور از شیشه نیز موجب روشنایی و گرم تر شدن محیط داخلی می شود و این باز هم به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک شایانی می کند.

ویژگی های مثبت استفاده از پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای اداری به یک روش نوین در طراحی و توسعه مجدد دفاتر تبدیل شده اند. این کار نه تنها در مراکز تجاری بزرگ کاربرد دارد بلکه اغلب پارتیشن های شیشه ای را می توان در دفاتر کوچک و شرکت های خصوصی نیز به کار برد. بنابراین مزایای اصلی این راه حل معماری تجاری محبوب چه چیزهایی است که کاربرد آن را به این حد وسیع می کند؟

اول اینکه، مزیت اصلی و بارز پارتیشن های شیشه ای، ظاهر زیبا و بی نظیر آن ها است. هیچ طراحی دیگری که همین عملکرد را انجام دهد نمی تواند چنین ویژگی هایی را ارائه دهد. پارتیشن های شیشه ای به معنای واقعی کلمه فضای اداری را تزئین می کنند. آن ها نور، زندگی، زیبایی، احساس خوب و شفافیت را به محیط اضافه می کنند.

دوم، پارتیشن های شیشه ای به دلیل فضای بیشتری که ایجاد می کنند، تقاضای زیادی دارند. شیشه، بر خلاف ساختارهای غیر شفاف و مات، تصور فضای بسته ناخوشایند را ایجاد نمی کند. نور خورشید به راحتی به محل کار هر کارمند نفوذ می کند. شیشه فاقد بخارات مضر، بوهای نامطبوع و سایر عوامل منفی است. تمیزی و ایمنی، دوام و قابلیت اطمینان از مزایای اصلی پارتیشن های شیشه ای برای محل کار هستند.

سوم، نباید تغییرپذیری، فشردگی و امکان تنظیم مجدد پارتیشن ها را در هر زمان دست کم گرفت. به علاوه، این سازه ها فرصتی را برای برنامه ریزی مجدد محل کار کارمندان دفتر فراهم می کنند؛ زیرا شیشه در ابعاد مختلف قابل برش است. اگر وجود پارتیشن شیشه ای در یک مکان خاص غیرضروری باشد، می توان آن را به طور کامل برداشته یا در مکان جدیدی نصب کرد.

چهارم و شاید مهم ترین مزیت پارتیشن های شیشه ای اداری دوام و ایمنی کامل آن ها باشد. چنین سازه هایی فقط از شیشه نشکن ساخته شده اند که شکستن آن ها به صورت تصادفی بسیار دشوار و تقریباً غیرممکن است. برای شکستن صفحه شیشه ای، باید ویران کننده ترین ضربه را وارد کرد. حتی اگر بر اثر ضربه آسیب ببیند همانند شیشه های معمولی خطرساز نخواهند بود.

مقدار مواد به کار رفته در ساخت پارتیشن شیشه ای عاملی موثر بر قیمت آن

از مزایای استفاده از پارتیشن های شیشه ای همه کاره بودن آن ها است. به بیان ساده تر می توان گفت برای هر مکانی با هر شکل و هر متراژژی می توان پارتیشن شیشه ای متناسب با آن را تولید کرد و این یک مزیت بسیار خوب است که علاقمندان به استفاده از آن را بیشتر کرده است. شما می توانید پارتیشن ها را به هر روشی متناسب با طراحی داخلی خانه و یا محل کار خود تنظیم کنید. حال با توجه به اینکه چه تعداد پارتیشن مورد نیاز است و اینکه هر پارتیشن چه ابعادی باید داشته باشد، قیمت آن را متغیر می کند. هر چه تعداد پارتیشن ها بیشتر و اندازه آن ها بزرگتر باشد، شیشه به کار رفته در آن ها نیز بیشتر است و در نتیجه هزینه ای که باید برای آن پرداخت کنید بیشتر خواهد بود. همچنین اگر از شیشه های خاص به غیر از شیشه های معمولی بخواهید در ساخت پارتیشن استفاده کنید، هزینه بیشتری خواهد داشت. زیرا قیمت شیشه های مات و طرح دار از شیشه های شفاف بیشتر است. هزینه ی استفاده از شیشه های رنگی و چاپ شده از تمامی شیشه ها بیشتر است. شیشه های لمینت چون نشکن هستند و امنیت بیشتری در فضای مورد استفاده به وجود می آورند، از سایر شیشه ها پر هزینه تر خواهند بود.

درب های اتوماتیک عامل امنیت، روشنایی

استفاده از درب های شیشه ای اتوماتیک می تواند حداکثر روشنایی را برای محل به ارمغان آورد. شیشه ماده ای روشن و صیقلی است که نور خورشید به راحتی از آن عبور می کند. هیچ نوع درب دیگری را پیدا نخواهید کرد که این ویژگی را داشته باشد. با استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک دیگر نیازی به استفاده از نورهای مصنوعی و انواع لامپ ها در طول روز نخواهید داشت. درب های اتوماتیک کشویی بسیار ایمن هستند. درب های شیشه ای اتوماتیک از شیشه های سخت و محکم ساخته شده اند و در هر دو طرف سنسور حرکتی دارند و هنگام ورود و خروج افراد به طور خودکار باز و بسته می شوند. معمولاً در مواقع اضطراری با مقداری فشار وارد کردن می توانید آن ها را باز کنید. همچنین این درب های اتوماتیک به هشدار دهنده های آتش متصل هستند. از طرفی در صورت قطع شدن برق، درب به صورت خودکار و با لغزیدن به داخل کشوهای خود، باز می شود و از این رو مردم می توانند به راحتی ساختمان را تخلیه کنند بدون اینکه ساعت ها در آن گیر کنند. از نگاه طراحان داخلی نیز استفاده از این درب ها بسیار شیک تر و مفیدتر از سایرین است. درب های شیشه ای اتوماتیک از نظر معماری و همچنین از نظر ناظر بسیار جذاب به نظر می رسند. اگر ساختمان هایی با طراحی معماری چندان خوب وجود نداشته باشد، آن ها می توانند به راحتی درب کشویی اتوماتیک را اضافه کنند تا جذابیت ساختمان ها با صرف هزینه کم افزایش یابد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پلی مگ هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد!

The post نصب درب شیشه ای اتوماتیک و صرفه جویی در استفاده از انرژی appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.

منبع مطلب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.