تاریخ انتشار : شنبه 30 ژانویه 2021 - 4:31
کد خبر : 27910

نمایشگر گلکسی S21 الترا ویژگی خاصی دارد

نمایشگر گلکسی S21 الترا ویژگی خاصی دارد

نمایشگر گلکسی S21 ال..

نمایشگر گلکسی S21 الترا ویژگی خاصی دارد

در نشست خبری، سامسونگ دیزپلی اعلام کرد که گلکسی S21 الترا یک ویژگی خاص دارد که به‌هنگام استفاده کاربر از گوشی، باتری کمتری مصرف شده و عمر آن نیز افزایش می‌یابد.

آن‌ها اعلام کردند که این گوشی مجهز به نمایشگری با حالت «انرژی کم» است که مصرف باتری را تا ۱۶ درصد کاهش می‌دهد. این شرکت بیان کرد که توانسته با مواد خاص ارگانیک، پنلی را بسازد که کارایی به‌مراتب بیشتری نسبت به پنل‌های اولد نسل قبل این شرکت دارد.

مواد جدید به‌کار گرفته شده توسط سامسونگ دیزپلی، باعث حرکت بهتر و سریع‌تر الکترون‌ها در در نمایشگر می‌شود. به عبارت دیگر، به لطف این فناوری جدید، پنل‌های اولد می‌توانند درحالی‌که انرژی کمتری مصرف می‌کنند، نور بیشتری ایجاد کنند که نهایتاً نیز باعث بهبود و افزایش عمر باتری می‌شود. نمایشگر یکی از مهم‌ترین اجزایی است که مصرف باتری بالایی دارد، بنابراین هنگامی که مصرف انرژی نمایشگر کاهش می‌یابد، به‌طرز قابل‌توجهی بر زمان استفاده از تلفن همراه تاثیر می‌گذارد.

جیو باک (Jeeho Baek)، معاون اجرایی و رئیس بخش فروش نمایشگر موبایل سامسونگ بیان کرد:

پیشرفت تکنولوژی و ساخت نمایشگرهایی که مصرف انرژی کمتری داشته باشند، باعث بزرگتر شدن نمایشگرها، سریع‌تر شدن آن‌ها و افزایش رزولوشن شد. ما با استفاده از متخصصان و تعامل با مشتریان و کاربران خود، توانستیم عملکرد جدیدترین محصولاتمان را بهبود بخشیم.

سامسونگ دیزپلی، بزرگترین تولیدکننده نمایشگر اولد، در حال حاضر ۵۰۰۰ پتنت در سراسر دنیا دارد که شامل فناوری جدید استفاده از مواد ارگانیک نیز می‌شود. همچنین بیش از ۳۷۰ پتنت نمایشگر اولد ساخته شده با مواد ارگانیک و فناوری جدید خود را در سه سال گذشته ثبت کرده است.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.