تاریخ انتشار : دوشنبه 2 می 2022 - 5:16
کد خبر : 504532

نمایندگی یخچال کنوود در مشهد _ مشهدسرویس

نمایندگی یخچال کنوود در مشهد  _ مشهدسرویس

بسیاری از برندهای معروف و شناخته شده تولید لوازم منزل کار تولید یخچال را انجام می‌دهند. یکی از برندهای شناخته شده و معروف تولید لوازم منزل برند ژاپنی کنوود است که امروز، مورد بررسی مشهد سرویس قرار می‌گیرد. تولیدات کنوود، جز با کیفیت ترین برندهای موجود در بازار کشورمان است. اگر برای تعمیر این دستگاهها

بسیاری از برندهای معروف و شناخته شده تولید لوازم منزل کار تولید یخچال را انجام می‌دهند. یکی از برندهای شناخته شده و معروف تولید لوازم منزل برند ژاپنی کنوود است که امروز، مورد بررسی مشهد سرویس قرار می‌گیرد. تولیدات کنوود، جز با کیفیت ترین برندهای موجود در بازار کشورمان است. اگر برای تعمیر این دستگاهها در این صفحه هستید، می توانید به نمایندگی یخچال کنوود در مشهد مراجعه نمایید یا با مرکز تعمیرات تخصصی مشهد سرویس، با شماره های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.

 

یخچال کنوود

یکی از محصولات با کیفیت کنوود، یخچال این برند است. این محصول دارای موتور اینورتر خطی است که علاوه بر مصرف برق پایین، استهلاک و گرمای کمتری نیز نسبت به دیگر سایدهای بازار داخل کشورمان دارد. یخچال کنوود از آبسردکن و یخساز اتومات استفاده می‌کند که به لوله کشی آب شهری متصل می‌شود و همچنین دارای فیلتر تصفیه آب نیز است. ساید بای ساید کنوود، دارای تکنولوژی NANO FRESH است. این تکنولوژی به تازه ماندن مواد غذایی داخل یخچال، کمک می‌کند و همچنین با تکنولوژی یون ساز باعث از بین رفتن بوی بد و جلوگیری از تولید کپک و قارچ داخل محفظه یخچال می‌شود. یخسازهای یخچال کنوود، دو مدل یخ را به صورت قالبی پودری، در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهند. بدنه های استیل یخچال کنوود از جنس استیل ضد لک هستند و بر خلاف سایر برندها، جای دست روی آن ها باقی نمی‌مانند. برای اطلاع از مزایای دیگر این دستگاهها به نمایندگی یخچال کنوود در مشهد مراجعه نمایید. همین طور، برای تعمیر یخچال کنوود در مشهد، با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید.

 

ارورهای رایج ثبت شده در نمایندگی یخچال کنوود در مشهد

کیفیت ساخت بالا و استفاده از قطعات با کیفیت، تضمینی برای کار کردن همیشگی و بدون مشکل یخچال نیست. از آن جایی که یخچال ها به صورت بی وقفه و دائمی مشغول کار هستند، احتمال خرابی این دستگاهها نیز بالاست. سیستم عیب یابی خودکار یخچال کنوود، قادر است تا ایرادات دستگاه را به اطلاع کاربر برساند. با هم معنی تعدادی از خطاهای پرتکراری که در نمایندگی یخچال کنوود در مشهد، به ثبت رسیده است را می‌خوانیم.

ارور E0: این مشکل به دلیل خرابی سنسور فریزر یا سنسور یخچال است. مشکل با تعمیر یا تعویض این سنسور و یا بررسی اتصالات این سنسور به برد دستگاه رفع می‌شود. اگر نیاز به تکنسین متخصص دارید دستگاه را از برق بکشید و با شماره های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.

ارور E1: وقتی ایرادی در سنسور دیفراست دستگاه وجود داشته باشد، این ارور روی صفحه نمایشگر یخچال کنوود ظاهر می‌شود. برای رفع مشکل، ابتدا سنسور دیفراست و سپس قسمت های مختلف مانند المنت ها و هیتر یخچال را بررسی کنید. اگر یخ و برفک در قسمت داخلی دستگاه خود مشاهده کردید، برای تعمیر دیفراست یخچال با نمایندگی یخچال کنوود در مشهد تماس بگیرید.

ارور E2: سنسور ارتباطی یخچال و فریزر خراب است یا دمپر یخچال کنوود با مشکلی رو به رو شده است. دمپر یک قطعه مکانیکی است که در بین دریچه یخچال و فریزر قرار دارد. زمانی که کمپرسور یخچال کار می کند و سرما ایجاد می کند سرما اول به قسمت فریزر وارد می شود و سپس به قسمت یخچال می‌رود.  وظیفه دریچه دمپر است که با دستوری که از برد الکترونیکی یا در یخچال های معمولی از ترموستات می گیرد باز و بسته می شود و در نتیجه سرما می تواند وارد قسمت یخچال شود.

ارور E4: دیگر ارور پرتکرار ثبت شده در نمایندگی یخچال کنوود در مشهد، که به دلیل خرابی در المنت ها یا تایمر سیستم نوفراست یخچال نمایش داده می‌شود. سیستم نوفراست یخچال کنوود، هر چند ساعت یک بار فعال شده و با آب کردن یخ و برفک های تشکیل شده در یخچال، کار یخ زدایی دستگاه را انجام می‌دهد. برای رفع مشکل ابتدا هیتر یا المنت را بررسی کنید. سپس، اتصالات و سیم کشی های مربوط به هیتر را نیز بررسی کنید. در صورتی که هیتر هیچ مشکلی نداشت، ممکن است اشکال در برد الکترونیکی وجود داشته باشد. تعمیر برد یک کار کاملا تخصصی است و باید توسط تعمیرکار مجاز نمایندگی یخچال کنوود در مشهد انجام شود.

ارور E8: ایراد در یخساز دستگاه است. یخساز و آب سرد کن کنوود در هر زمانی آب خنک داخل یخچال را، آماده نوشیدن نگه می دارند. ایراد در ورودی آب، شل شدن اتصالات یا خرابی سنسور یخ ساز، از دلایل اصلی خرابی در این قسمت هاست.

ارور E9: در صورت خراب شدن برخی از قطعات سیستم یخساز در ساید و یخچال های کنوود ممکن است یخ به طور کامل تخلیه نشود. کد خطا E9 نشان دهنده این خرابی می باشد و برای رفع آن لازم است قطعات مختلف یخساز بررسی شوند.

با هم برخی از ایرادات پرتکرار ثبت شده در نمایندگی یخچال کنوود در مشهد را خواندیم. اگر با ارور دیگری مواجه شدید گه معنای آن را نمی دانستید، دفترچه راهنمای دستگاه را بخوانید. همین طور، اگر نیاز به تعمیر یخچال کنوود در مشهد به صورت فوری و با کیفیت بالا دارید، با شماره‌های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.

نمایندگی یخچال کنوود در مشهد  _ مشهدسرویس

روشهای نگهداری از یخچال کنوود

به همان میزان که رسیدگی به موقع و تعمیر یخچال کنوود مهم است، نگهداری از این دستگاهها برای جلوگیری از به وجود آمدن خرابی و ایردادهای بیش تر در این دستگاهها حائز اهمیت است. نگهداری صحیح یخچال، از ایجاد خرابی هایی که سبب ایجاد هزینه های بعضا گزاف تعمیر یخچال و مراجعه به نمایندگی یخچال کنوود در مشهد می‌شود، جلوگیری می‌کند. از مهم ترین نکات در خصوص نگهداری از یخچال کنوود می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

 

  • محل نصب یخچال نباید مرطوب باشد. همین طور، از قرار دادن یخچال ئر مجاورت وسایل گرمازا مانند گاز و شوفاژ خودداری نمایید. دمای محیط قرار گیری دستگاه نیز نباید کمتر از دمای یخچال (حدود 5 درجه) باشد.
  • بر روی سیم برق یخچال الکترواستیل وسایل سنگین قرار ندهید و در صورت مشاهده پارگی در سیم با دست خیس آن را لمس نکنید.
  • به هیچ عنوان با کشیدن سیم اقدام به خارج کردن دوشاخه از پریز نکنید، خود دو شاخه را بگیرید و بکشید تا از پریز خارج شود.
  • بر روی یخچال کنوود، وسایل سنگین تزیینی و … قرار ندهید.
  • یخچال کنوود را بیش از میزان استاندارد آن پر نکنید.
  • مواد غذایی داغ را درون یخچال قرار ندهید. این کار باعث بخار گرفتن داخل دستگاه شده و انرژی زیادی از یخچال کنوود می‌گیرد.
  • در صورتی که قرار است برای بیش از سه هفته از یخچال استفاده نکنید آن را از برق بیرون کشید. یخچال را از مواد غذایی فاسد شدنی خالی کرده و درب آن را باز بگذارید. لازم است تا یخساز را نیز خالی کرده و اهرم آن را روی حالت خاموش قرار دهید.
  • هنگام نصب دستگاه دقت کنید هر چهار پایه به صورت تراز قرار گرفته و دستگاه شما کاملا صاف باشد.

برای نصب با دقت و درست دستگاه نیز، می توانید به نمایندگی یخچال کنوود در مشهد مراجعه کنید.

 

انجام تعمیرات در نمایندگی یخچال کنوود در مشهد

مطمئن ترین راه برای تعمیر دستگاه با استفاده از قطعات فابریک یدک و ارائه خدمات تضمینی، مراجعه به نمایندگی یخچال کنوود در مشهد است. مرکز تعمیرات لوازم منزل مشهد سرویس ، با ارائه خدمات با کیفیت و سریع، توسط تکنسین های مجرب و متخصص، کار تعمی یخچال کنوود در مشهد را با بهترین قیمت برای همشهریان انجام می‌دهد. به همین دلیل ما برای تعمیر یخچال کنوود در مشهد، تماس با شماره های 05132288855 یا 05132288866 را، پیشنهاد می‌کنیم.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.