تاریخ انتشار : یکشنبه 16 می 2021 - 16:44
کد خبر : 39325

نمرات و نقد بازی Mass Effect Legendary Edition از دید وب‌سایت‌های مطرح

نمرات و نقد بازی Mass Effect Legendary Edition از دید وب‌سایت‌های مطرح

بازی Mass Effect Legendary Edition سری بازی نقش‌آفرینی علمی تخیلی Mass Effect را این برای نسل تازه‌ای از گیمرها زنده می‌کند. مزه این سه‌گانه به‌یادماندنی هنوز هم زیر دندان بسیاری از ما گیمرها قرار دار..

بازی Mass Effect Legendary Edition سری بازی نقش‌آفرینی علمی تخیلی Mass Effect را این برای نسل تازه‌ای از گیمرها زنده می‌کند. مزه این سه‌گانه به‌یادماندنی هنوز هم زیر دندان بسیاری از ما گیمرها قرار دارد و حالا می‌توانیم تمامی محتوای منتشر یافته را با گرافیک بی‌نظیر و ویژگی‌های گیم پلی جدید بچشیم. قبل از خواندن پیشنهاد می‌کنیم مطلب هر آنچه باید در مورد بازی Mass Effect Legendary Edition بدانید را بخوانید و سپس همراه ما شوید تا ببینیم منتقدان در مورد بازسازی سه‌گانه مس افکت چه می‌گویند.

همین ابتدا بگوییم که منتقدان امتیازهای بسیار خوبی به بازی اعطا کرده‌اند و به‌طور کل از شهامت استودیو به‌منظور بازسازی بازی که شانزده سال پیش منتشرشده، تعریف کرده‌اند.

پکیج خوشمزه‌ای به نام Mass Effect Legendary Edition

بازی Mass Effect Legendary Edition شامل بازسازی هر سه نسخه منتشر یافته به همراه 40 دی ال سی و محتوای اضافی است اما بخش مولتی پلیر Mass Effect 3 را شامل نمی‌شود. هر سه بازی به‌طور بصری ریمستر شده‌اند و ویژگی‌های تازه‌ای مانند پشتیبانی از رزولوشن 4K، قابلیت HDR و دایرکت ایکس 11 اضافه‌شده است. همچنین بافت‌های بازی و نورپردازی ازاین‌رو به آن رو شده‌اند و خوشبختانه پشتیبانی از مانیتورهای فوق پهن (21:9) هم اضافه‌شده و محدودیت فریم ریت هم روی PC برداشته‌شده است.

بازی Mass Effect Legendary Edition معرفی شد

داستان بازی در سال 2148 و قرن 22 میلادی جریان دارد. انسان توانسته مریخ را اشغال کند و ابزاری به‌منظور سفر میان کهکشانی با سرعت نور ایجاد کند. بشریت حالا با نژادهای مختلفی از موجودات فضایی آشنا شده که همگی آن‌ها رفتار دوستانه‌ای با بشر ندارند و همین باعث می‌شود تا یک جنگ میان کهکشانی درگیرد که نتیجه آن ایجاد شورایی برای برپایی صلح در سراسر کهشان است اما آیا همه به تعهد خود پایبند می‌مانند؟

  • بازی: Mass Effect: Legendary Edition
  • پلتفرم ها: PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S
  • توسعه دهنده: BioWare
  • تاریخ انتشار : May 14
  • قیمت: 60 دلار

حالا که درک اولیه‌ای از بازی پیدا کردیم، بیایید ببینیم منتقدان چه می‌گویند.

Mass-Effect-Legendary-Edition

بررسی کوتاه بازی Mass Effect Legendary Edition

گیم اسپات

نسخه اول سری عمر بیشتری از بازهای دیگر دارد و مدت‌هاست که به گیمرهای جدید، شروع از Mass Effect 2 را پیشنهاد کرده‌ام زیرا می‌دانستم که نسخه اول با استانداردهای امروزی همخوانی ندارد. نسخه لجندری بازی مس افکت توانسته تمامی نگرانی‌های من را برطرف کند و البته که همه‌چیز را تغییر نداده اما ریمستر انجام‌گرفته یک تجربه لذت‌بخش را در دسترس گیمر قرار می‌دهد.

Attack of the Fanboy – نمره 5 از 5

بازی Mass Effect Legendary Edition آرزوی دیرینه طرفداران است که بالاخره به واقعیت پیوست. حالا که هر سه بازی به همراه تمامی محتوای الحاقی را در دل یک پکیج ارتقاءیافته در اختیارداریم، سخت است اسمی غیر از «بازسازی» روی آن بگذاریم. جلوه‌های بصری بازی بی‌نظیر هستند و تغییرات بخش گیم پلی هم تجربه بازی را بهبود داده است. بازی اصلی بیشتر از بقیه دستکاری‌شده و اگر آن را قبلاً تجربه کرده باشید و به دنبال بازگشت دوباره هستید، این بازی تجربه‌ای جدید خواهد بود. درصورتی‌که سه‌گانه اصلی را به فرم قدیمی بازی نکرده‌اید، این بهترین راه برای تجربه آن است. این بازی کلکسیونی فوق‌العاده از بهترین بازی‌هایی است که تابه‌حال ساخته‌شده‌اند.

Game Informer

فرمانده شپرد، بعدازاین همه‌سال بازهم نیرویی قدرتمند است که با استانداردهای فعلی خو گرفته و این سه‌گانه، ارزش زمانی که می‌گذارید را دارد. هنگام تجربه بازی از یاد نمی‌برید که در حال تجربه یک اثر قدیمی هستید اما این ریمستر باعث شده تا بازی اول حس بهتری داشته باشد. این شاید بهترین شیوه برای خاتمه دادن به این سه‌گانه باشد.

PC Games N

مهم‌ترین نکته آن است که طرفداران سری بازی Mass Effect از این بازی رضایت خواهند داشت. این همان مس افکتی است که سالها پیش عاشقش شدیم و حالا به بهترین وجه پولیش شده و در یک ربان قرمز پیچیده شده و تحویل‌شده داده‌شده است. برای افرادی که این بازی را تجربه نکرده‌اند باید بگوییم که این بازسازی، هنوز حس بازی قدیمی را دارد اما اگر شما از عاشقان بازی های نقش‌آفرینی با تم علمی تخیلی هستید، ضعفی در بازی پیدا نخواهید کرد.

Mass-Effect

نمره متاکریتیک بازی Mass Effect Legendary Edition

GameGrin -100
The Games Machine – 87
Stevivor – 85
Millenium – 85
GameStar – 85
Areajugones – 90
Game Informer- 90
Eurogamer Italy – 80

Mass Effect Legendary Edition Meta

منبع: GameSpot

نوشته نمرات و نقد بازی Mass Effect Legendary Edition از دید وب‌سایت‌های مطرح اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.