تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 فوریه 2021 - 14:00
کد خبر : 33278

نوکیا ۸.۳ ۵G به‌روزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت می‌کند

نوکیا ۸.۳ ۵G به‌روزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت می‌کند

نوکیا ۸.۳ ۵G به‌روزر..

نوکیا ۸.۳ ۵G به‌روزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت می‌کند

با وجود آن که بسیاری از گوشی‌های هوشمند شرکت نوکیا از اندروید سبک‌تری استفاده می‌کنند اما به تازگی مشخص شده است که نوکیا ۸.۳ ۵G اولین دستگاه این تولیدکننده خواهد بود که به سیستم عامل اندروید ۱۱ مجهز خواهد شد. این فرایند اکنون پس از گذشت ۶ ماه از انتشار این نسخه، سرانجام رقم می‌خورد.

نوکیا این موضوع را در یک توییت رسمی اعلام کرده است و به‌روزرسانی مذکور اکنون در دسترس قرار گرفته است. حجم این به‌روزرسانی حدود ۱.۸۹ گیگابایت است و در جزئیات آن اشاره شده است که شاهد برخی از ویژگی‌های اصلی اندروید ۱۱ یعنی گروه‌بندی اعلان‌ها، چت‌های حبابی‌شکل، تصمیم‌گیری در مورد ارائه مجوز به اپلیکیشن‌ها (فقط برای یک بار) و موارد دیگر خواهیم بود.

به‌روزرسانی مذکور علاوه بر موارد ذکر شده، وصله امنیتی ژانویه ۲۰۲۱ را هم شامل خواهد بود. اگر شما نیز از دارندگانر نوکیا ۸.۳ ۵G هستید و هنوز موفق به دریافت به‌روزرسانی مذکور نشده‌اید، نیازی به نگرانی نیست؛ مسلماً طی روز‌های آتی به به‌روزرسانی اندروید ۱۱ دسترسی پیدا خواهید کرد.

از مدتی پیش شایعات دیگری هم در مورد محصولات این شرکت وجود دارد. مثلاً نوکیا ۷.۳ برخلاف پیش‌بینی‌ها در سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه نشد ولی گویا هنوز هم در حال ادامه روند توسعه خود است؛ به طوری که موسسه TUV رایلنلند ژاپن مدتی قبل گواهینامه باتری دو مدل از این سری را صادر کرد.

یکی از این گوشی‌ها احتمالاً نوکیا ۷.۳ و یا به عبارت دیگر ۷.۴ با شماره مدل WT340 باشد (با توجه به زمان عرضه، نام دوم هم قابل تامل است)؛ این مدل همراه با یک باتری ۵۰۵۰ میلی‌‌آمپر ساعتی به بازار عرضه خواهد شد. مدل بعدی موسوم به نوکیا ۶.۳ و یا ۶.۴ (با منطق ذکر شده) با شماره مدل CN110 و اندکی ظرفیت کمتر مجهز به یک باتری ۴۴۷۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

پیش‌تر زمانی که کوالکام از پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۹۰ رونمایی کرد، مدیر ارشد تدارکات شرکت HMD گلوبال، جوهو سارویکاس (Juhu Sarvikas) اشاره کرد که به استفاده از این تراشه علاقه‌مند است؛ بنابراین با توجه به این موضوع که در تولید نوکیا ۸.۳ ۵G شاهد استفاده از تراشه اسنپ‌دراگون ۷۶۵G بودیم، انتظار می‌رود که این شرکت در تولید نوکیا ۷.۳ برای بهره‌گیری از شبکه ۵G، از اسنپ‌دراگون ۶۹۰ استفاده کند. قبلاً شایعه شده بود که نوکیا ۶.۳ به یک اسنپ‌دراگون ۷۳۰ مجهز خواهد بود که یک تراشه ۴G به شمار می‌آید. حال این موضوع در سری‌های جدیدتری این شرکت مطرح می‌شود.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.