تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 ژانویه 2021 - 14:00
کد خبر : 5631

نینتندو سوییچ از سال 2019 بهترین فروش را میان بازار کنسول‌های چین کسب کرده است

نینتندو سوییچ از سال 2019 بهترین فروش را میان بازار کنسول‌های چین کسب کرده است

در چند روز اخیر با انتشار آمار رسمی فروش و عرضه سال 2020 چندین بار از کنسول نینتندو سوییچ و موفقیت‌های آن سخن گفته‌ایم. این کنسول دستی در سال گذشته میلادی حتی با وجود عرضه سخت‌افزار نسل جدید باز هم به..

در چند روز اخیر با انتشار آمار رسمی فروش و عرضه سال 2020 چندین بار از کنسول نینتندو سوییچ و موفقیت‌های آن سخن گفته‌ایم. این کنسول دستی در سال گذشته میلادی حتی با وجود عرضه سخت‌افزار نسل جدید باز هم به فروش فوق‌العاده خود ادامه داد و از مجموع کنسول‌های خانواده پلی استیشن و ایکس باکس نیز بهتر ظاهر شد. این کنسول به نینتندو اجازه داد که باری دیگر پس از شکست Wii U به دوران اوج بازگردد و دوباره بدرخشد. حال صحبت از موفقیت در یک منطقه دیگر است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

در سال 2019 تایید شد که نینتندو و غول چند جانبه چینی یعنی تنسنت در حال همکاری هستند تا کنسول سوییچ به طور رسمی در این کشور عرضه شود. با وجود این موضوع که این کشور یکی از بزرگ‌ترین مناطق اقتصادی دنیا به شمار می‌رود ولی با این حال محدودیت‌های زیادی برای واردات کالا اعمال می‌شود. حال به نظر می‌رسد که این محدویت‌ها کار به جایی نبرده‌اند و نینتندو در شرق نیز نماینده دیگری دارد.

کنسول Nintendo Switch Lite با قیمت 200 دلاری معرفی شد

طبق گزارش تحلیل‌گر وب‌سایت Niko Partners یعنی دنیل احمد، نینتندو از دسامبر سال 2019 به طور رسمی حدود 1 میلیون محموله به این کشور ارسال کرده است. اگر هنوز متوجه نشده‌اید باید ذکر کنیم که این مقدار از مجموع کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در بازه زمانی مشابه بیشتر است.

در ادامه نکته دیگری هم قابل تامل است؛ در کشور چین برای خرید و فروش چنین تجهیزاتی یک بازار سیاه هم وجود دارد که حدس زدن درباره فروش دقیق محصولات گیمینگ را بسیار دشوار می‌کند. با این حال می‌توان انتظار داشت که فروش نینتندو سوییچ با احتساب بازار سیاه حتی از این مقدار هم فراتر رفته باشد. این موضوع را می‌توان در مورد کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز در نظر گرفت.

منبع: Gaming Bolt

نوشته نینتندو سوییچ از سال 2019 بهترین فروش را میان بازار کنسول‌های چین کسب کرده است اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.