تاریخ انتشار : یکشنبه 9 می 2021 - 5:07
کد خبر : 35834

هشت گوشی نوکیا آپدیت اندروید ۱۱ را با تاخیر دریافت می‌کنند

هشت گوشی نوکیا آپدیت اندروید ۱۱ را با تاخیر دریافت می‌کنند

هشت گوشی نوکیا آپدیت اندروید ۱۱ را با تاخیر دریافت می‌کنند سال گذشته شرکت HMD گلوبال نقشه‌راه انتشار آپدیت اندروید ۱۱ برای گوشی‌های نوکیا را منتشر کرد. این فهرست در مجموع شامل ۱۵ گوشی هوشمند می‌شد و ق..

هشت گوشی نوکیا آپدیت اندروید ۱۱ را با تاخیر دریافت می‌کنند

سال گذشته شرکت HMD گلوبال نقشه‌راه انتشار آپدیت اندروید ۱۱ برای گوشی‌های نوکیا را منتشر کرد. این فهرست در مجموع شامل ۱۵ گوشی هوشمند می‌شد و قرار بود این هندست‌ها در فاصله بین سه ماهه چهارم سال گذشته و سه ماهه دوم امسال، جدیدترین نسخه سیتم‌عامل اندروید را دریافت کنند.

مطالب مرتبط:

  • نوکیا X50 با دوربین پنج‌گانه و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در راه است

  • یوهو سارویکس، مدیر ارشد سابق نوکیا و HMD به کوالکام پیوست

در حال حاضر، از این ۱۵ گوشی فقط ۷ گوشی، اندروید ۱۱ را روی خود اجرا می‌کنند و بقیه هندست‌ها هنوز آن را دریافت نکرده‌اند. در حالبکه ما فکر می‌کردیم هندست‌های باقی‌مانده به‌زودی نسخه جدید اندروید را دریافت خواهند کرد، اما ظاهراً دارندگان این دستگاه‌ها باید مدت زمان زیادی منتظر بمانند.

نوکیا اندروید 11

در همین راستا، شرکت HMD نسخه بازنگری‌شده‌ نقشه‌راه آپدیت اندروید ۱۱ را منتشر کرده و در آنجا گفته است که هندست‌های نوکیا ۶.۲، نوکیا ۷.۲ و ۹ PureView که قرار بود در سه ماهه دوم امسال اندروید ۱۱ را دریافت کنند، حالا در سه ماهه سوم امسال (جولای تا سپتامبر) آن را دریافت خواهند کرد.

لیست گوشی‌هایی که قرار بود اندروید ۱۱ را در سه ماهه دوم امسال دریافت کنند عبارتند از: نوکیا ۱ پلاس، نوکیا ۵.۴، نوکیا ۱.۴، نوکیا ۲.۴، نوکیا ۱.۳، نوکیا ۲.۳، نوکیا ۳.۴ و نوکیا ۵.۳. چهار مدل آخر قرار بود آپدیت مذکرو را قبل از ماه آوریل دریافت کنند. درهرحال، باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا HMD این‌بار می‌تواند مطابق برنامه پیش برود یا اینکه باز هم شاهد تاخیر در انتشار اندروید ۱۱ خواهیم بود.

منبع: GSMArena

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.