تاریخ انتشار : جمعه 22 ژانویه 2021 - 7:02
کد خبر : 18017

هواوی از تراشه‌های کایرین ۹۰۰۰ برای سری P50 و میت ۵۰ استفاده می‌کند

هواوی از تراشه‌های کایرین ۹۰۰۰ برای سری P50 و میت ۵۰ استفاده می‌کند

هواوی از تراشه‌های ک..

هواوی از تراشه‌های کایرین ۹۰۰۰ برای سری P50 و میت ۵۰ استفاده می‌کند

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از چین، مدیر اجرایی هواوی اعلام کرده است که این شرکت بخش قابل توجهی از تراشه‌های کایرین ۹۰۰۰ SoC را برای گوشی های هوشمند آینده خود در نظر گرفته است؛ ظاهراً سری P50 و سری میت ۵۰ که امسال روانه بازار می‌شوند به این چیپست مجهز خواهند بود.

همچنین گزارش شده است که گوشی های هوشمند در دست ساخت هواوی P50 از تراشه‌های کایرین ۹۰۰۰ و کایرین ۹۰۰۰e بهره خواهند برد. نسخه استاندارد این سری دارای صفحه نمایشی با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی و نسخه پیشرفته‌تر آن نیز به صفحه نمایشی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود.

گوشی های پرچمدار هواوی بیش از هر چیزی به خاطر عملکرد فوق‌العاده دوربین خود شهرت دارند، از این رو انتظار می‌رود این روند در آینده نیز ادامه یابد چراکه این شرکت چینی هنوز روند «تحقیق و توسعه» سری P و سری Mate را متوقف نکرده است.

شرکت هواوی برای حفظ کیفیت بالای تصویر و دوربین گوشی های خود، همچنان به استفاده از لنزهای Leica ادامه خواهد داد. انتظار می‌رود سری در دست تولید هواوی P50 از همان تنظیمات دوربین سری محصولات P40 بهره گیرد اما قابلیت‌های بزرگنمایی یا زوم آن، ارتقاء قابل توجهی خواهد داشت.

از سوی دیگر، اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که این گوشی های هوشمند از شارژ سریع ۶۶ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی کنند؛ این در حالی‌ست که اگر تست دوام و تراکم باتری نسخه پیشرفته این سری با موفقیت سپری شود، این گوشی به شارژ ۱۳۵ واتی مجهز خواهد شد. اما نکته جالب اینجاست که ظاهراً این سری از سیستم عامل اختصاصی هواوی، یعنی هارمونی (HarmonyOS) پشتیبانی نمی‌کند و در عوض، روی EMUI 11 مبتنی بر اندروید اجرا خواهد شد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.