تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 ژانویه 2021 - 12:31
کد خبر : 25830

هواوی قصد ندارد از رقابت برند های برتر کناره‌‌گیری کند

هواوی قصد ندارد از رقابت برند های برتر کناره‌‌گیری کند

هواوی قصد ندارد از ر..

هواوی قصد ندارد از رقابت برند های برتر کناره‌‌گیری کند

هواوی که در صدد تسلط بر بازار گوشی‌های هوشمند در سطح جهان بود، اکنون پس از اعمال تحریم‌های متعدد ایالات متحده برای این شرکت، در تلاش است تا تجارت گوشی‌های هوشمند خود را ادامه دهد.

با محدودیت‌های موجود و منع فعالیت و تجارت هواوی با شرکت‌های آمریکایی و استفاده از فناوری آن‌ها، غول چینی عملاً از تجارت برتر تلفن‌های هوشمند خارج شده است. با این حال، این شرکت هنوز امیدوار به احیای مجدد است. طبق آخرین گزارش، هواوی قصد ندارد از رقابت برندهای معتبر گوشی‌های هوشمند کناره‌گیری کند مگر این که آخرین چاره آن‌ها این تصمیم باشد. هواوی گزارش‌های مربوط به فروش پرچمدارهای سری P و میت (Mate) را رد کرده است و در بیانیه‌ای این شرکت افزود که آن‌ها کاملاً به تجارت گوشی‌های هوشمند خود پایبند هستند و به ارائه محصولات پیشرو برای مصرف‌کنندگان در سراسر جهان ادامه خواهند داد.

تنها دو ماه پس از این که هوآوی برند فرعی آنر (Honor) را به یکی از شرکت‌های حوزه فناوری چین فروخت، تحریم‌های آمریکا علیه این شرکت شدت گرفت اما اکنون بیانیه هواوی تایید می‌کند که این شرکت هنوز از احیای خود در رقابت پرچمداران از جمله سری P و میت و همچنین محصولات چیپ‌ست کرین (Kirin) خود ناامید نشده است. اخیراً بنیانگذار هواوی بیان کرده است که این شرکت برای به حداقل رساندن ضررات ناشی از محدودیت‌های تجاری ایالات متحده باید فعالیت های خود را غیرمتمرکز کند و با مدیریت خطوط تولید، روی ایجاد سود تمرکز و سطح درآمد خود را برای سه تا پنج سال حفظ کند.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.