تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 می 2022 - 5:12
کد خبر : 504536

ورق پلکسی گلاس اکریلیک+آشنایی با ورق پلکسی

ورق پلکسی گلاس اکریلیک+آشنایی با ورق پلکسی

پلکسی گلاس یک ورق پلاستیک با جنس نسبتا خشک است که بمقدار خیلی کمی انعطاف دارد. ورق های پلکسی گلاس در چهار نوع: پلکسی گلاس رنگی ، پلکسی شفاف ، پلکسی ترانسپارنت و پلکسی آینه ای تولید می شوند. پلکسی گلاسها بدلیل ویژگی هایی که دارند در ساخت انواع محصولات کاربردی و تزئینی استفاده می شوند. مهمترین علتی که باعث محبوبیت ورق های

پلکسی گلاس یک ورق پلاستیک با جنس نسبتا خشک است که بمقدار خیلی کمی انعطاف دارد. ورق های پلکسی گلاس در چهار نوع: پلکسی گلاس رنگی ، پلکسی شفاف ، پلکسی ترانسپارنت و پلکسی آینه ای تولید می شوند. پلکسی گلاسها بدلیل ویژگی هایی که دارند در ساخت انواع محصولات کاربردی و تزئینی استفاده می شوند. مهمترین علتی که باعث محبوبیت ورق های پلکسی گلاس شده است، برش آسان توسط برش لیزری است. طرح آماده شده در نرم اقزار به طور کاملا دقیق توسط دستگاه لیزر بر روی ورق پلکسی گلاس برش داده می شود و محصولات مختلفی تولید می شوند.

ورق پلکسی چیست ؟

پلکسی گلاس نام تجاری ورق های اکریلیک است که در ابعاد 122×183 سانتیمتر تولید می شود. ضخامت ورق پلکسی گلاس بین 1 الی 50 میلیمتر است

طلق پلکسی

طلق پلکسی یا همان طلق پلکسی گلاس در واقع هیچ تفاوتی با ورق پلکسی نداشته و همان محصول است با اسم متفاوت. در کشور ما این محصول را با نام های مختلفی مانند اکریلیک، پلکسی و طلق پلکسی می شناسند.

این ورق همانند پلکسی گلاس در سایز استاندارد 122 در 183 و در ضخامت های 1 الی 40 میلی متر در انواع مختلف رنگی، شفاف، ترانسپارنت و آیینه ای می باشد.

اگر به دنبال  قیمت طلق پلکسی هستید باید بگوییم که قیمت های موجود در جدول بالای همین صفحه در واقع قیمت های اصلی این محصول هستند که کاملا به روز بوده و می توانید از آنها برای خرید این محصول استفاده کنید.

 

قیمت پلکسی گلاس

قیمت پلکسی بر اساس ابعاد و ضخامت تعیین می شود. هر چقدر ابعاد و ضخامت ورق پلکسی کمتر باشد، به همان نسبت قیمت پلکسی گلاس هم ارزان تر می شود. شما بطور روزانه می توانید قیمت روز ورق پلکسی گلاس را از فروشگاه ایران پلکسی دریافت کنید قیمتهای ورق پلکسی گلاس در فروشگاه ایران پلکسی بصورت روزانه بروزرسانی می شوند و شما براحتی می توانید بصورت آنلاین پلکسی گلاس موردنظر خودتان را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

پلکسی مات یا شفاف چه تفاوتی دارد؟

می توان این گونه شرح داد که پلکسی شفاف در واقع ورقی است که نور را از خود عبور داده و می توان پشت این محصول را به راحتی مشاهده کرد اما پلکسی مات ورقی است که نور از آن عبور نکرده و اشیاء پشت ورق به راحتی دیده نمی شوند.

اگر قصد دارید که اشیا پشت محصول دیده شوند و مقصدتان این است که از این نوع ورق به عنوان جایگزین شیشه استفاده کنید پس بهترین گزینه پلکسی گلاس شفاف است.

اما اگر نمی خواهید چیزی پشت ورق دیده شود و یا تصویر پشتی کدر باشد پس حتما پیشنهاد می کنیم از نوع مات استفاده کنید.

رنگ بندی ورق های پلکسی

یکی از ویژگی های جذاب و بسیار خوب در خصوص این ورق ها همین قابلیت رنگی بودن آنهاست. قطعا چنین ویژگی در کمتر شیشه ای یافت شده و تقریبا منحصر به پلکسی است.

نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که ضخامت های مختلف دارای محدودیت های مختلف می باشند بنابراین قبل از انتخاب ضخامت حتما از موجود بودن رنگ مورد نظر مطمئن گردید. می توانید جهت این مورد با کارشناسان شرکت ایران پلکسی تماس حاصل فرمایید.

معمولا ضخامت های 2 و همچنین 2.8 یا همان 3 میلیمتر دارای بیشترین تنوع رنگی می باشند و تقریبا هر نوع رنگی اعم از آبی و سبز و قرمز و زرد و … را می توان در بین آنها یافت. و قابل ذکر است که نوع 10 میلیمتر دارای کمترین میزان تنوع رنگی است.

یکی از پرکابرد ترین پلکسی ها در صنعت تابلو سازی همین نوع رنگی است که بی شک به دلیل جذابیت بالا در تبلیغات مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.

پلکسی شفاف

پرکاربردترین پلکسی، ورق های شفاف آن هستند.

قطعا ابتدا بدون دیدن ورق پلکسی شفاف، باورش برایتان سخت است ولی حدود 4% از بهترین شیشه ها هم شفاف تر است!

مزیت های مقاومت فیزیکی بسیار بالا، امنیت به دلیل خرد نشدن مثل شیشه، قابل ترمیم بودن درصورت خراش برداشتن در اثر برخورد جسم سخت، قابلیت هرنوع برش دستی یا طرح دادن با لیزر، جلوگیری از پرتو فرابنفش مضر خورشید به دلیل داشتن uv

برای تماس با شرکت ایران پلکسی با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

09124112104
02136615610

www.iranpelaxy.ir

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.