تاریخ انتشار : جمعه 14 می 2021 - 6:44
کد خبر : 38093

ویدیوهای تبلیغاتی ایسوس زنفون ۸ و زنفون ۸ فلیپ را تماشا کنید

ویدیوهای تبلیغاتی ایسوس زنفون ۸ و زنفون ۸ فلیپ را تماشا کنید

ویدیوهای تبلیغاتی ایسوس زنفون ۸ و زنفون ۸ فلیپ را تماشا کنید ایسوس دیروز از جدیدترین پرچمداران خود یعنی زنفون ۸ و زنفون ۸ فلیپ رونمایی کرد و حالا این شرکت چند ویدیوی تبلیغاتی برای نمایش قابلیت‌های این..

ویدیوهای تبلیغاتی ایسوس زنفون ۸ و زنفون ۸ فلیپ را تماشا کنید

ایسوس دیروز از جدیدترین پرچمداران خود یعنی زنفون ۸ و زنفون ۸ فلیپ رونمایی کرد و حالا این شرکت چند ویدیوی تبلیغاتی برای نمایش قابلیت‌های این دو گوشی منتشر کرده است که در ادامه می‌بینید.

مطالب مرتبط:

  • ایسوس زنفون ۸ و ۸ فلیپ معرفی شدند

  • بررسی ویدیویی لپ تاپ ایسوس ROG زفیروس G15

ویدیوی مروبط به زنفون ۸ فلیپ، مشخصات کلیدی این هندست را برجسته کرده است که شامل دوربین چرخشی، چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن می‌شود. دوربین چرخشی این گوشی دارای مکانیسم منحصربه‌فردی است که اجازه کنترل دقیق زاویه دوربین و امکان عکسبرداری پانوراما را فراهم می‌کند.

از طرف دیگر، زنفون ۸ با وجود اینکه دارای ابعاد کوچکتری است ولی عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. این گوشی هم مثل مدل فلیپ از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد، اما انرژی خود را از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارز ۳۰ وات تامین می‌‌کند. بزرگترین مزیت این هندست، امکان استفاده تک‌دستی از آن است. نمایشگر ۵.۹ اینچی آمولد این گوشی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و همین کوچک بودن سایز گوشی به شما اجازه می‌دهد تا به‌راحتی آن را در داخل جیب خود حمل کنید. همچنین استاندارد IP68 این گوشی نگرانی شما از بابت نفوذ آب به داخل آن را برطرف خواهد کرد.

ایسوس یک ویدیوی تبلیغاتی دیگر هم برای پرچمدار کامپکت جدید خود منتشر کرده است. این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G و اتصال Wi-Fi 6E بهره می‌برد و با وجود اینکه نمایشگر آن در مقایسه با سایر گوشی‌های رده‌بالای موجود در بازار کوچکتر است، اما همچنان از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۱۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند.

منبع: GSMArena

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.