تاریخ انتشار : شنبه 8 می 2021 - 7:40
کد خبر : 35397

ویژگی‌های گرافیکی نسخه PC بازی Days Gone اعلام شد

ویژگی‌های گرافیکی نسخه PC بازی Days Gone اعلام شد

بازی Days Gone از انحصاری‌های کنسول پلی استیشن، امسال به پلتفرم PC می‌آید. تغییر استراتژی سونی باعث شد تا چندین بازی انحصاری ازجمله Horizon Zero Dawn در اختیار کاربران رایانه‌های شخصی قرار داده شود. م..

بازی Days Gone از انحصاری‌های کنسول پلی استیشن، امسال به پلتفرم PC می‌آید. تغییر استراتژی سونی باعث شد تا چندین بازی انحصاری ازجمله Horizon Zero Dawn در اختیار کاربران رایانه‌های شخصی قرار داده شود. مدیر پلی استیشن چند وقت پیش گفته بود که روند انتشار بازی‌های سونی روی PC ادامه خواهد داشت و پس‌ازآن بود که خبر از عرضه بازی Days Gone روی رایانه‌های شخصی پیدا کردیم.

توسعه‌دهندگان استودیو Bend Studios به‌تازگی اطلاعات تازه‌ای از نسخه PC بازی و تنظیمات گرافیکی آن منتشر کرده‌اند. باید بگوییم که بازی Days Gone از ویژگی‌های گرافیکی مخصوص PC مانند DLSS و Ray-Tracing استفاده نخواهد کرد. بسیاری انتظار داشتند که با فعال کردن ویژگی‌های قیدشده، تجربه بهتری نسبت به نسخه پلی استیشن داشته باشند اما این اتفاق نخواهد افتاد.

استودیو Bend در طی جلسه پرسش و پاسخ اعلام کرد که نسخه PC بازی Days Gone از فناوری DLSS شرکت Nvidia که تصاویر با رزولوشن پایین را توسط هوش مصنوعی و به‌صورت آنی ارتقا می‌دهد، استفاده نخواهد کرد. این فناوری تأثیر زیادی روی بازی‌ها داشته و توانسته نرخ فریم ریت را در اکثر بازی‌های قدیمی و جدید افزایش دهد.

تکنیک گرافیکی Ray-Tracing هم در نسخه مخصوص رایانه‌های شخصی پشتیبانی نخواهد شد. این تکنیک باعث بهبود نورپردازی در محیط می‌شود و کاری می‌کند تا تمامی نقاط محیط دارای میزان نور مخصوص به خود را دریافت کنند و سایه‌های موجود هم کاملاً مانند حالت طبیعی شود. این ویژگی هم در دسترس کاربران نسخه PC بازی Days Gone نخواهد بود. در صورتی که به دنبال سیستم موردنیاز بازی Days Gone هستید، ما مطلب خوبی برای شما داریم.

راهنمای قدم به قدم بازی Days Gone

ویژگی‌های جدید نسخه PC

اگرچه Days Gone از دو تکنیک گرافیکی DLSS و Ray-Tracing پشتیبانی نمی‌کند اما نسبت به نسخه پلی استیشن داری کیفیت بصری بهتری است. سطح جزئیات بازی افزایش پیداکرده و شاهد افزایش عمق میدان هم هستیم؛ به این معنی که می‌توان فواصل دور را هم باکیفیت بالاتری مشاهده کرد. توسعه‌دهندگان پشتیبانی از مانیتورهای پهن را تائید کرده‌اند و همچنین قفل فریم ریت را هم برداشته‌اند و می‌توان بسته به کارت گرافیک، فریم ریت متفاوتی دریافت کرد.

ویژگی‌های جدید تنها به قابلیت‌های گرافیکی خلاصه نمی‌شود و کاربران PC تمامی محتوای انحصاری منتشرشده برای پلی استیشن 4 را دریافت خواهند کرد. قابلیت New Game Plus که اجازه تجربه دوباره بازی توسط تمامی آیتم‌های به‌دست‌آمده در دور اول را می‌دهد، همان ابتدا در دسترس کاربران نسخه کامپیوتر خواهد بود. درجات سختی Survival و مودهای چالشی هم از دیگر ویژگی‌های بازی است. سونی همچنین یک پوسته جایزه برای موتور اصلی بازی در نظر گرفته است.

Days-Gone

بازی Days Gone کی منتشر می‌شود؟

نسخه PC روز 18 مه برابر با 28 اردیبهشت روی شبکه استیم منتشر می‌شود. می‌توانید از همین‌الان بازی را پیش‌خرید کنید. اخیراً شایعاتی از لغو ساخت بازی Days Gone 2 منتشرشده که با واکنش طرفداران روبه‌رو شد و بیش از 70 هزار امضا برای ساخت نسخه دوم جمع‌آوری شد. قرار بوده این بازی دارای بخش چند نفره باشد. بر اساس گفته توسعه دهندگان سابق استودیو، سونی تنها به نمره متاکریتیک اهمیت می دهد و ممکن است بالاخره از تصمیم خود پشیمان شود.

نظر شما چیست؟

منبع: IGN

نوشته ویژگی‌های گرافیکی نسخه PC بازی Days Gone اعلام شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.