تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آگوست 2021 - 16:14
کد خبر : 44143

ویژگی های مخصوص محافظت از کاربران نوجوان به تیک تاک اضافه شد

ویژگی های مخصوص محافظت از کاربران نوجوان به تیک تاک اضافه شد

ویژگی های مخصوص محافظت از کاربران نوجوان به تیک تاک اضافه شد در سال‌های اخیر موضوعات کمی به اندازه‌ی فضای مجازی بحث‌برانگیز و دردسرساز بوده است. پلتفرم تیک تاک نیز به‌دلیل محبوبیت بالا و مسائل اقتصادی..

ویژگی های مخصوص محافظت از کاربران نوجوان به تیک تاک اضافه شد

در سال‌های اخیر موضوعات کمی به اندازه‌ی فضای مجازی بحث‌برانگیز و دردسرساز بوده است. پلتفرم تیک تاک نیز به‌دلیل محبوبیت بالا و مسائل اقتصادی و سیاسی مختلف در مرکز این داستان قرار داشته است. حالا ویژگی‌های جدیدی به این پلتفرم ویدیویی اضافه شده که به‌طور ویژه کاربران نوجوان را هدف قرار داده است.

مطالب مرتبط:

  • نحوه‌ی تغییر نام کاربری در تیک تاک

  • تیک تاک در حال آزمایش ویژگی استوری مشابه اسنپ چت است

تیک تاک

اولین ویژگی مربوط به بخش اعلان‌ها می‌باشد. حالا کاربران ۱۳ تا ۱۵ سال و ۱۶ تا ۱۷ سال به ترتیب از ساعت ۹ و ۱۰ شب به بعد هیچ اعلانی را در یافت نخواهند کرد. هدف این ویژگی کاهش جلب توجه این کاربران پس از ساعت خاصی در شب است. تحقیقات جدید نشان داده است که این کاربران در برابر آسیب‌های مدرن فضای مجازی نسبت به بزرگسالان آسیب‌پذیرتر هستند. تیک تاک همچنین محدودیت‌هایی را در بخش پیام‌های خصوصی ایجاد خواهد کرد. حالا قابلیت پیام‌های خصوصی برای کاربران زیر ۱۷ سال به‌صورت پیش‌فرض غیرفعال خواهد شد و فعال‌کردن آن تنها از طریق بخش تنظیمات حساب کاربری امکان‌پذیر خواهد بود.

تیک تاک
تیک تاک

تیک تاک همچنین سعی دارد تا کاربران نوجوان خود نسبت به افرادی که پست‌های آن‌ها را مشاهده می‌کنند، آگاهی و کنترل بیشتری داشته باشند. از این رو، ویدیوهای منتشرشده توسط کاربران زیر ۱۶ سال قابل دانلود نخواهند بود. کاربران ۱۶ و ۱۷ سال نیز همانند بخش پیام‌های خصوصی قابلیت تغییر این ویژگی در بخش تنظیمات حساب کاربری را خواهند داشت. همچنین کاربران زیر ۱۶ سال می‌توانند قبل از انتشار ویدیو مشخص کنند که کدام‌یک از مخاطبین خود به آن ویدیو دسترسی داشته باشد.

نظر شما در مورد قابلیت‌های جدید تیک تاک چیست؟ این ویژگی‌ها تا چه حد در امنیت کاربران نوجوان تاثیر خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.