تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 ژانویه 2021 - 7:00
کد خبر : 24430

پتنت گوشی تاشوی اپل دوربین‌های متعدد این دستگاه را نشان می‌دهد

پتنت گوشی تاشوی اپل دوربین‌های متعدد این دستگاه را نشان می‌دهد

پتنت گوشی تاشوی اپل ..

پتنت گوشی تاشوی اپل دوربین‌های متعدد این دستگاه را نشان می‌دهد

روز گذشته، یک فرم ثبت اختراع توسط اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری آمریکا منتشر شد که مربوط به دستگاه جدید اپل است.

طبق گزارش PatentlyApple، این حق ثبت اختراع مربوط به گوشی تاشوی اپل است. این دستگاه احتمالاً دارای چند دوربین یکپارچه در قسمتی متحرک قرار است که قابلیت عکس‌برداری و تصویربرداری پانوراما خواهند داشت. دوربین‌های این گوشی در بخش‌های مختلف قرار دارند تا بتوانند از زوایای مختلف تصویر ضبط کنند.

Iphone

در فرم ثبت اختراع توسط اپل، این شرکت بیان می‌کند که گرفتن عکس‌های پانوراما با دوربین عریض ممکن است مشکل باشد که یکی از دلایل تکان خوردن دست کاربران است. عوامل دیگر مانند سوژه متحرک نیز روی نتیجه کار (عکس پانوراما) تاثیر خواهند گذاشت. اپل تلاش کرده است تا این مشکل را با بدنه منعطف، پلیمر منعطف و در کل استفاده از مواد منعطف در ساخت گوشی تا حدودی رفع کند.

Iphone

به عبارت دیگر، به دلیل این‌که این گوشی از چندین دوربین در بخش‌های مختلف خود استفاده می‌کند، توانایی بسیاری در ضبط تصاویر خواهد داشت. همچنین احتمالاً این دوربین‌ها می‌توانند چندین تصویر را باهم ادغام کنند. به‌علاوه، این حسگرها قابلیت این را خواهند داشت تا اندکی زاویه خود را تغییر دهند و با گرفتن تصاویر مختلف، عکس پانورامای جذابی تولید کنند.

فعلاً مشخص نیست که اپل صرفاً این پتنت را ثبت کرده است یا این‌که در کنارش درحال کار روی تولید چنین دستگاهی نیز هست، باید فعلاً منتظر ماند و دید که چه اتفاقی برای گوشی تاشوی اپل خواهد افتاد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.