تاریخ انتشار : دوشنبه 17 می 2021 - 14:45
کد خبر : 39801

پرفروش‌ترین بازی‌های هفته انگلستان: Mass Effect Legendary Edition در جایگاه اول

پرفروش‌ترین بازی‌های هفته انگلستان: Mass Effect Legendary Edition در جایگاه اول

بازی Mass Effect Legendary Edition این هفته توسط EA منتشر شد و توانست رکوردهای مختلفی را جابه‌جا کند، این بازی موفق شده تا به صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های هفته انگلستان برسد و شروعی طوفانی را داشته ب..

بازی Mass Effect Legendary Edition این هفته توسط EA منتشر شد و توانست رکوردهای مختلفی را جابه‌جا کند، این بازی موفق شده تا به صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های هفته انگلستان برسد و شروعی طوفانی را داشته باشد. فروش بازی به حدی بوده که Resident Evil Village، صدرنشین هفته‌ی پیش مجبور به عقب‌نشینی شده و این اثر ترسناک حالا در مقام دوم چارت قرار دارد.

یکی از شگفتی‌های چارت پرفروش‌ترین بازی‌های هفته انگلستان، برگشت بازی Spider-Man Miles Morales به میان ده بازی پرفروش بود. احتمالاً افزایش فروش بازی به دلیل عرضه تعداد بیشتری از پلی استیشن 5 در کشور انگلستان است. فروشگاه‌های مختلف انگلستان موفق به دریافت کنسول‌های بیشتری از سوی سونی شدند و ازآنجایی‌که اسپایدرمن هم پرفروش‌ترین بازی پلی استیشن 5 است، کاربران آن را همراه کنسول تهیه‌کرده‌اند.

در مورد بازی‌های جدید هفته باید به Subnautica Below Zero اشاره کرد که در شروع خوبی داشته و در جایگاه پنجم جدول قرارگرفته است. نصف فروش بازی مربوط به نسخه پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 بازی بوده است و به نظر می‌رسد که کاربران پلی استیشن علاقه زیادی به خرید دیسک بازی‌ها داشته باشند تا کاربران ایکس باکس و رایانه‌های شخصی. ادامه لیست بانام‌های آشنایی مانند عناوین پرطرفدار نینتندو پرشده است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

اگر نگران بازی Returnal هستید باید بگوییم که این بازی به روند هفته پیش ادامه داده و از جایگاه 15 جدول به جایگاه 26 رسیده است که خبر خوبی برای سونی نیست.

  1. Mass Effect Legendary Edition
  2. Resident Evil Village
  3. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
  4. FIFA 21
  5. Subnautica: Below Zero
  6. Animal Crossing: New Horizons
  7. Minecraft (Switch)
  8. Mario Kart 8 Deluxe
  9. Super Mario 3D World + Bowser’s Fury
  10. New Pokémon Snap

رکوردهای عجیب‌وغریب Mass Effect Legendary Edition

انتشار بازی Mass Effect Legendary Edition روی شبکه استیم با رکوردهای مختلفی دنبال بوده است. تعداد بازیکنان آنلاین این ریمستر به 60 هزار نفر رسیده است که بیشترین میزان میان بازی‌های BioWare تابه‌حال است. این میزان بازیکن آنلاین میان عناوین EA هم بی‌سابقه بوده و تنها Apex Legends توانسته تعداد کاربران آنلاین بیشتری به ثبت برساند که آن‌هم یک اثر مجانی است.

نمرات و نقد بازی Mass Effect Legendary Edition بسیار مثبت بوده است. منتقدان تلاش استودیو را ستوده‌اند و امیدوارند مشکلات فعلی هم حل شود و بتوان تجربه‌ای کامل از بازی دریافت کرد. کسی فکرش را نمی‌کرد ریمستر یک بازی قدیمی بتواند بیشترین بازیکنان آنلاین استیم را در طی هفته گذشته به خود جذب کند. بازی Resident Evil Village هم توانسته بود رکورد 100 هزار بازیکن هم‌زمان به ثبت برساند.

نظر شما چیست؟

در پارسی گیم بخوانید:

  1. راهنمای تروفی ها و اچیومنت های بازی Returnal

منبع: PushSquare

نوشته پرفروش‌ترین بازی‌های هفته انگلستان: Mass Effect Legendary Edition در جایگاه اول اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.