تاریخ انتشار : دوشنبه 12 جولای 2021 - 16:30
کد خبر : 43211

پرفرو‌ش‌ترین بازی‌های هفته گذشته انگلستان: صعود دوباره Ratchet And Clank‌ به صدر

پرفرو‌ش‌ترین بازی‌های هفته گذشته انگلستان: صعود دوباره Ratchet And Clank‌ به صدر

در هفته‌ای که گذشت، بازی Ratchet And Clank: Rift Apart بعد از گذشت 2 هفته غیبت در صدر پرفروش‌ترین بازی‌ها در انگلستان، جایگاه خود از رقیب سرسخت از تیم نینتندو را بازپس گرفت.
به گزارش GamesIndustry.bi..

در هفته‌ای که گذشت، بازی Ratchet And Clank: Rift Apart بعد از گذشت 2 هفته غیبت در صدر پرفروش‌ترین بازی‌ها در انگلستان، جایگاه خود از رقیب سرسخت از تیم نینتندو را بازپس گرفت.

به گزارش GamesIndustry.biz، عنوان تحت‌انحصار کنسول پلی‌استیشن، Ratchet And Clank: Rift Apart توانست با 187 درصد فروش بیشتر درقیاس با هفته‌ی گذشته جایگاه نخست پرفروش‌ترین بازی در انگلستان را مجدد از آن خود کند و Mario Golf: Super Rush، صدرنشین بلامنازع 2 هفته‌ی اخیر را به رتبه‌ی چهارم بدرقه کند. آماری که به‌نظر می‌رسد با فرا رسیدن باندل‌های جدید کنسول پلی‌استیشن 5 همراه با تازه‌ترین اثر شاد و مفرح استودیو اینسامنیاک، کمک شایانی به فروش این بازی در چارت پرفروش‌ترین بازی‌ها در بریتانیا کرده باشد.

  • صدرنشینی Mario Golf برای دومین هفته‌ی پیاپی در انگلستان: بازگشت زلدا به 10 بازی پرفروش!

بازگشت Monster Hunter بعد از گذشت 4 سال

از دیگر مزایای این باندل‌ها، می‌توان به افزایش فروش قابل‌توجه و 77 درصدی بازی Assassin’s Creed Valhalla و صعود 9 پله‌ای از جایگاه 17 به هشتمین بازی پرفروش این هفته اشاره داشت. جایی که بازی Oddworld: Soulstorm که عنوان تازه‌وارد این هفته لقب می‌گیرد، توانست نام خود را در میان 10 بازی پرفروش هفته‌ی جاری بگانجند. اثری گیم‌پلتفرم که توانست 48 درصد از فروش خود را بر روی پلی‌استیشن 5 تجربه کند. از دیگر نام‌های تازه‌وارد این هفته می‌توان به بازی Monster Hunter 2: Wings of Ruin در جایگاه سوم اشاره داشت. عنوانی که برخلاف فروش دو برابری نسبت به نسخه‌اول که در سپتامبر سال 2017 میلادی بر روی نینتندو 3DS به انتشار رسید، توانست بعد از Ratchet And Clank و FIFA 21 به جایگاه سوم بسنده کند.

بازی شبیه‌ساز فوتبال، فیفا که این روزها حسابی به معارفه و برندینگ نسخه‌ی جدید مشغول است، قرار نیست به همین راحتی‌ها تا زمان انتشار FIFA 22 در تاریخ 9 مهر از حضور در لیست پرفروش‌ترین‌ بازی‌ها کنار بکشد و درست همانند هفته‌های گذشته، مقتدرانه لقب دومین بازی پرفروش در انگلستان را به خود اختصاص داد.

  • بازی FIFA 22 معرفی شد: واقعی‌ترین شبیه‌ساز فوتبال تابه‌حال!

شما در ادامه می‌توانید نگاهی به لیست 10 بازی پرفروش هفته‌ی گذشته بی‌اندازید:

  1. Ratchet And Clank: Rift Apart
  2. FIFA 21
  3. Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin
  4. Mario Golf: Super Rush
  5. Mario Kart 8: Deluxe
  6. Animal Crossing: New Horizons
  7. (Minecraft (Switch
  8. Assassin’s Creed: Valhalla
  9. Grand Theft Auto 5
  10. Oddworld: Soulstorm

منبع: Gamingbolt

نوشته پرفرو‌ش‌ترین بازی‌های هفته گذشته انگلستان: صعود دوباره Ratchet And Clank‌ به صدر اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.