تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مارس 2022 - 4:55
کد خبر : 503952

پر فروش ترین گوشی سال ۲۰۲۱ گلکسی A12 بوده است نه آیفون ۱۲

پر فروش ترین گوشی سال ۲۰۲۱ گلکسی A12 بوده است نه آیفون ۱۲

پر فروش ترین گوشی سال ۲۰۲۱ گلکسی A12 بوده است نه آیفون ۱۲ در سال‌های اخیر گوشی‌های اقتصادی سامسونگ محبوبیت زیادی در بین مشتریان پیدا کرده‌اند و حالت طبق یک گزارش، گلکسی A12 پرفروش‌ترین گوشی دنیا در سا..

پر فروش ترین گوشی سال ۲۰۲۱ گلکسی A12 بوده است نه آیفون ۱۲

در سال‌های اخیر گوشی‌های اقتصادی سامسونگ محبوبیت زیادی در بین مشتریان پیدا کرده‌اند و حالت طبق یک گزارش، گلکسی A12 پرفروش‌ترین گوشی دنیا در سال ۲۰۲۱ بوده است.

جدیدترین گزارش موسسه Omdia نشان می‌دهد که آمار فروش گلکسی A12 در سال گذشته میلادی حدود ۵۱.۸ میلیون دستگاه بوده است و بالاتر از هر گوشی دیگری جای گرفته است. نکته جالب اینکه آیفون ۱۲ اپل با قیمتی ۵ برابر گلکسی A12 در رده دوم قرار گرفته است و میزان عرضه آن حدود ۴۱.۷ میلیون دستگاه بوده است. قیمت میانگین گلکسی A12 برابر با ۱۶۰ دلار و قیمت متوسط آیفون ۱۲ اپل ۸۵۰ دلار بوده است. گوشی آیفون ۱۳ و آیفون ۱۱ نیز به‌ترتیب با ۳۴.۹ و ۳۳.۶ میلیون دستگاه در رده‌های سوم و چهارم جای گرفته‌اند.

گلکسی A12

این آمار نشان می‌دهند که در سال ۲۰۲۱ اکثر مشتریان به‌سراغ گوشی‌های ارزان‌تر رفته‌اند. نکته جالب‌تر اینکه گوشی ردمی 9A با قیمت میانگین ۷۸ دلار در رده پنجم و بالاتر از گوشی‌های آیفون ۱۲ پرو مکس، آیفون ۱۳ پرو مکس، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۳ پرو قرار گرفته است. در رده دهم نیز یک گوشی اقتصادی دیگر به نام گلکسی A02 جای گرفته است. به این‌ترتیب گران‌ترین و ارزان‌ترین گوشی‌های عرضه شده در سال ۲۰۲۱ آیفون ۱۳ پرو مکس و ردمی 9A بوده‌اند (طبق لیست Omdia).

  • گلکسی A53 و گلکسی A33 رسماً معرفی شدند
  • سامسونگ از گوشی گلکسی A73 با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی کرد

سامسونگ از سال ۲۰۱۹ همه تمرکز خود را روی گوشی‌های اقتصادی سری A گذاشته است و حالا آمار نشان می‌دهند که محبو‌بیت این گوشی‌ها در بین مشتریان افزایش یافته است و به نظر می‌رسد سامسونگ همچنان به توسعه این گوشی‌ها ادامه خواهد داد.

نظر شما درباره گلکسی A12 سامسونگ چیست؟ آیا شما این گوشی را دارید؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Gizmochina

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.