تاریخ انتشار : جمعه 7 می 2021 - 10:57
کد خبر : 35008

چالش‌های هفته نهم از فصل 6 بازی Fortnite

چالش‌های هفته نهم از فصل 6 بازی Fortnite

اگر از طرفداران بازی Fortnite هستید، می‌دانید که انجام چالش‌های هفتگی چه امتیاز خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد. پارسی گیم به‌طور هفتگی چالش‌های مختلف و نحوه دریافت امتیازشان را هر هفته به اشتراک می‌گذ..

اگر از طرفداران بازی Fortnite هستید، می‌دانید که انجام چالش‌های هفتگی چه امتیاز خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد. پارسی گیم به‌طور هفتگی چالش‌های مختلف و نحوه دریافت امتیازشان را هر هفته به اشتراک می‌گذارد و درصورتی‌که دنبال یک منبع مناسب برای اطلاع از چالش‌ها هستید، این مطلب را از دست ندهید. بیایید سری به چالش‌های هفته نهم از فصل 6 بازی Fortnite بزنیم.

چالش‌های هفته نهم بازی Fortnite

زمان زیادی از شروع فصل ششم بازی Fortnite نگذشته اما هنوز چند روزی تا فعال شدن چالش‌های هفته نهم باقی‌مانده؛ ولی اطلاع از آن‌ها ضرری به شما نمی‌رساند و می‌توانید با دید بازتری به هفته جدید پا بگذارید. اگر تاریخ شروع را نمی‌دانید، باید بگوییم که چالش‌های این هفته روز 23 اردیبهشت و ساعت 17:30 دقیقه به‌وقت‌ایران شروع می‌شود. حالا بیایید نگاهی به چالش‌های هفته و نحوه انجام آن‌ها بیندازیم.

جمع آوری اطلاعات

بخشی از چالش‌های Fortnite به جمع‌آوری اطلاعات از شخصیت‌ها و NPC های موجود در نقشه اختصاص دارد. معمولاً این شخصیت‌ها داخل مکان‌های مشهور قرار دارند و پیدا کردن آن‌ها بسیار ساده است اما چندنفری از آن‌ها در مناطق پراکنده‌ای حضور دارند و برای همین بهتر است از راهنمایی زیر به‌منظور یافتن آن‌ها استفاده کنید:

  1. Bushranger: در قسمت غرب پارک Pleasant و زیر یک درخت قرار دارد
  2. Tarana: در خانه‌ای نزدیک منطقه Boney Burbs
  3. Rex: در قسمت شرق منطقه The Spire و کنار تعدادی کلبه‌های کوچک
  4. Cluck: جنوب قسمت The Spire و کنار تعدادی کلبه‌های کوچک
  5. Grill Sergeant: در قسمت شرق منطقه Stealthy Stronghold و کنار ون فروش غذای Durrr Burger

در تصویر بالا می‌توانید درک بهتری از مکان این شخصیت ها پیدا کنید. ما پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا Grill Sergeant را در شمال نقشه پیدا کنید و سپس به سمت جنوب حرکت کنید و بقیه شخصیت‌ها را شکار کنید. پس‌ازآنکه چالش را به اتمام رساندید، 24,000 XP دریافت خواهید کرد که امتیاز بالایی است.

Boar-Fortnite

شکار گراز – 24,000 XP

یکی از ویژگی‌های فصل ششم بازی Fortnite ، قابلیت شکار حیوانات وحشی ازجمله گراز و گرگ است. برای پیدا کردن گراز باید به مناطقی سر بزنید که خوش آب‌وهوا تر است و شانس پیدا کردن حیوانات بیشتر است. پیشنهاد می‌کنیم سری به Lazy Lake یا Weeping Woods بزنید.

برای شکار گراز باید ابتدا به آن‌ها غذا بدهید. آیتم‌های مختلفی مانند سیب، موز، فلفل و… در دسترس شماست که معمولاً میزان سلامت شمارا افزایش می‌دهند اما می‌توانید آن‌ها را به حیوانات هم بدهید. پس از به دست آوردن آیتم، زمان پیدا کردن یک گراز می‌رسد. معمولاً می‌توانید صدای آن‌ها را بشنوید و خوشبختانه برعکس گرگ‌ها، به شما حمله‌ور نمی‌شوند. پس از پیدا کردن یکی از گرازها، غذا را به سمتشان پرتاب کنید. می‌بینید که گراز به سمت غذا می‌رود و شروع به خوردن می‌کند.

پس‌ازآنکه گراز شروع به خوردن غذا کرد، سریعاً نزدیکش شوید و دکمه‌ای که ظاهر می‌شود را به‌منظور شکار فشار دهید. اگر این کار را به‌درستی انجام دهید، می‌بینید که گراز رام می‌شود و دنبال شما می‌افتد. می‌توانید از گراز هنگام مبارزات استفاده کنید اما سرعت آن‌ها چندان زیاد نیست که تمام نقشه را با آن‌ها بگردید.

در زیر می‌توانید چالش‌های دیگر را مشاهده کنید:

  1. هفت ثانیه در 7 متری یک مرغ در حال فرار بمانید (یک‌بار) – 24,000 XP
  2. میزان جان خود را هنگام طوفان افزایش دهید (یک‌بار) – 24,000 XP
  3. از نارنجک‌های شک آور هنگام طوفان استفاده کنید (یک‌بار) – 24,000 XP
  4. از یک طوفان کامل با مراحل مختلفش جان سالم به درببرید (10 بازی) – 24,000 XP
  5. هنگام طوفان شروع به ساختن کنید (10 بار) – 24,000 XP

Fortnite-Fish

مراحل افسانه‌ای هفته نهم Fortnite

  1. شکار 50 ماهی – 35,000 XP
  2. شکار 100 ماهی – 24,000 XP
  3. شکار 150 ماهی – 24,000 XP
  4. شکار 200 ماهی – 24,000 XP
  5. شکار 250 ماهی – 24,000 XP

با خواندن مطالب بالا، آماده شروع چالش‌های هفته نهم از فصل 6 بازی Fortnite هستید. در آخر باید بگوییم که چالش دنبال کردن یک مرغ در حال فرار بسیار ساده است و کافی است یک مرغ پیدا کنید و سپس به مدت 7 ثانیه دنبال آن بیفتید. تعداد زیادی از چالش‌های هفته هم به طوفان بستگی دارد و کافی است به منطقه Team Rumble بروید و تمام آن‌ها را به‌راحتی انجام دهید. در مورد نارنجک‌های شک آور هم باید بگوییم که یافتن آن‌ها کار ساده‌ای نیست و باید صندوق‌های مختلفی را برای یافتن آن‌ها بگردید.

درصورتی‌که می‌خواهید چالش‌های افسانه‌ای را انجام دهید، به منطقه Team Rumble بروید و سپس مکان آرامی پیدا کنید و شروع به ماهی گیری کنید. می‌توانید چوب ماهی گیری را کنار رودخانه پیدا کنید و سپس دور از چشم همه به انجام چالش بپردازید.

منتظر شروع چالش‌های هفته نهم از روز 23 اردیبهشت باشید.

در پارسی گیم بخوانید:

  1. آموزش رفع مشکلات و خطاهای بازی Fortnite
  2. چگونه در بازی Fortnite تبدیل به بازیکن بهتری شویم ؟ قسمت اول
  3. چگونه در بازی Fortnite تبدیل به بازیکن بهتری شویم ؟ قسمت دوم

منبع: GameSpot

نوشته چالش‌های هفته نهم از فصل 6 بازی Fortnite اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.