تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 دسامبر 2021 - 13:42
کد خبر : 501842

کاربران به اپل کمتر از گوگل و آمازون اعتماد دارند

کاربران به اپل کمتر از گوگل و آمازون اعتماد دارند

کاربران به اپل کمتر از گوگل و آمازون اعتماد دارند بر اساس نظرسنجی جدید واشنگتن پست، شرکت‌های آمازون و گوگل در میان کاربران نسبت به اپل از اعتماد بالاتری برخوردارند. همچنین به‌نظر می‌رسد که اکثریت کارب..

کاربران به اپل کمتر از گوگل و آمازون اعتماد دارند

بر اساس نظرسنجی جدید واشنگتن پست، شرکت‌های آمازون و گوگل در میان کاربران نسبت به اپل از اعتماد بالاتری برخوردارند. همچنین به‌نظر می‌رسد که اکثریت کاربران این نظرسنجی نسبت به فیسبوک، تیک تاک و اینستاگرام بی‌اعتماد هستند.

مطالب مرتبط:

  • مایکروسافت به‌عنوان بهترین شرکت امسال از نظر یاهو فاینانس شناخته شد
  • فیسبوک (متا) بدترین شرکت سال ۲۰۲۱ بوده است

واشنگتن پست برای اطلاع از میزان اعتماد کاربران نسبت به فیسبوک، تیک تاک، آمازون، اینستاگرام، واتساپ، یوتیوب، گوگل، مایکروسافت و اپل در بخش امنیت اطلاعات و حریم خصوصی، این نظرسنجی را در بین 1000 کاربر برگزار کرد. در این نظرسنجی از کاربران خواسته شده بود تا برای هر شرکت یکی از گزینه‌های “کاملاً اعتماد دارم”، “اعتماد دارم”، “کمی اعتماد دارم”، “به هیچ وجه اعتماد ندارم” و “هیچ نظری در مورد این شرکت ندارم” را انتخاب کنند.

اپل

18 درصد از کاربران اعلام کردند که کاملاً به اپل اعتماد دارند در حالی که این عدد برای گوگل و آمازون 14 درصد بوده است. همچنین 26 درصد از کاربران گزینه “اعتماد دارم” را برای شرکت اپل انتخاب کردند اما تعداد کاربرانی که همین گزینه را برای شرکت‌های آمازون و گوگل انتخاب کردند به ترتیب 38 و 34 درصد بوده است. در مجموع اپل با رای مثبت 44 درصد از کاربران مواجه شد اما شرکت‌های آمازون و گوگل به ترتیب توانستند تا رای اعتماد 53 و 48 درصد از کاربران را دریافت کنند.

در همین حال، 40 درصد از کاربران به اپل و آمازون اعتماد نداشته‌اند و یا به این دو شرکت کمی اعتماد داشته‌اند. همچنین 72 از درصد کاربران به هیچ وجه به فیسبوک اعتماد نداشته‌اند و پس از این شرکت، تیک تاک و اینستاگرام با رای منفی 63 و 60 درصد از کاربران روبه‌رو شدند. این در حالی است که نظرسنجی هفته‌ی پیش یاهو فایننس نیز فیسبوک را به عنوان بدترین شرکت سال 2021 معرفی کرده بود.

نظر شما در مورد شرکت‌های گوگل، آمازون و اپل چیست؟ به‌نظر شما رویکرد کدام یک از این شرکت‌ها در قبال حفاظت از حریم خصوصی کاربران بهتر بوده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

👍🏻 👎🏻منبع مقاله

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.