تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 ژانویه 2021 - 10:00
کد خبر : 5459

کارگردان Super Meat Boy: ایکس باکس سری S کنسول مناسبی است

کارگردان Super Meat Boy: ایکس باکس سری S کنسول مناسبی است

کنسول ایکس باکس سری S از زمان رونمایی بحث‌های زیادی را بین کاربران صنعت بازی‌های ویدیویی ایجاد کرده است. این کنسول با ارائه یک قیمت مناسب، اقتصادی‌ترین روش برای ورود به نسل نهم محسوب می‌شود. با این حا..

کنسول ایکس باکس سری S از زمان رونمایی بحث‌های زیادی را بین کاربران صنعت بازی‌های ویدیویی ایجاد کرده است. این کنسول با ارائه یک قیمت مناسب، اقتصادی‌ترین روش برای ورود به نسل نهم محسوب می‌شود. با این حال این قیمت شگفت‌انگیز بی‌دلیل نیست و قدرت ایکس باکس سری S نسبت به ایکس باکس سری X اختلاف قابل توجهی دارد. در حالی که بسیاری از توسعه دهندگان بازی‌های مولتی پلتفرم این کنسول ضعیف‌تر را مانعی بر پیشرفت‌های عظیم نسل نهم می‌دانند، برخی از جمله سازنده بازی Super Meat Boy Forever مخالف این قضیه هستند.

تامی رفنز توسعه دهنده، طراح ارشد و کارگردان بازی Super Meat Boy Forever به تازگی در مصاحبه خود با وب‌سایت Gaming Bolt اشاره کرده است که کنسول مذکور چندان اثر مخربی روی نسل نهم نخواهد داشت و یک انتخاب مناسب حداقل تا 5 الی 8 سال آینده است:

بله، من فکر می‌کنم که این کنسول خوب باشد. منظور من این است که شما در روند توسعه بازی چند افکت کمتر، مقداری سایه عجیب‌تر و نقص‌ها و عیب‌هایی را خواهید داشت اما عناوین روی این کنسول به صورت 1440p و 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند که بسیار مناسب به نظر می‌رسد. ظاهراً 5 الی 8 سال طول خواهد کشید که تفاوت واقعی نمایان شود اما در آن زمان حتی ایکس باکس سری X و پلی استیشن 5 نیز اگر با نسخه‌های بهتر و بزرگ‌تر خود به‌روز نشوند، در انتهای چرخه عمر خود قرار خواهند گرفت.

مایکروسافت در این زمینه نسبت به ایکس باکس سری S احساس خوشایندی دارد و معمولاً با اعتماد به نفس زیادی درباره قدرت آن سخن می‌گوید. برای مثال این شرکت پیش‌تر ذکر کرده است که این کنسول نسل جدید را از لحاظ سطح فنی عقب نگه نمی‌دارد و فیل اسپنسر هم اشاره کرده است که انتظار فروش بیشتر ایکس باکس سری S در طولانی مدت را دارد.

منبع: Gaming Bolt

نوشته کارگردان Super Meat Boy: ایکس باکس سری S کنسول مناسبی است اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.