تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 فوریه 2021 - 7:58
کد خبر : 34160

کار بر روی Apple Car توسط طراح ارشد توسعه شاسی پورشه

کار بر روی Apple Car توسط طراح ارشد توسعه شاسی پورشه

کار بر روی Apple Car..

کار بر روی Apple Car توسط طراح ارشد توسعه شاسی پورشه

با این که شرکت اپل سعی دارد تا پروژه Titan (مربوط به Apple Car) را به صورت کاملا محرمانه نگه دارد، چندین موضوع فاش شده است که اخبار داغی هستند. در آخرین گزارش از Business Insider مشخص کرده است که احتمالا معاون رئیس بخش توسعه شاسی شرکت پورشه و خودرو تایکن (Taycan)، دکتر منفرد هرریر (Manfred Harrer) به شهر کاپرتینو بیاید. تایکن اولین خودروی الکتریکی شرکت پورشه هست و ورژن آماده تولید آن در اواخر سال ۲۰۱۹ رونمایی شد. به نظر می‌رسد این خودرو یک پلتفرم پایه برای خودرو‌های الکتریکی دیگر این شرکت در نظر گرفته شود. با این حال، این شرکت آلمانی باستی این کار را بدون کمک دکتر هرریر که نویسنده کتاب سیستم‌های هدایتی مدرن است انجام دهد.

Dr. Manfred Harrer

دکتر هرریر حرفه خود ار در شرکت آئودی آغازکرد و پس از آن به شرکت بی ام دابلیو رفت و در آخر عضو شرکت پورشه شد. او رئیس بخش توسئه شاسی شرکت پورشه بود، که شامل خودرو‌های احتراق داخلی نیز بوده است ولی خودروهای تمام الکتریکی هیولاهایی کاملا متفاوت بودند. بنابراین تجربه ایشان با خودرو تایکن چیزیست که اهمیت دارد.

تا به حال شرکت پورشه و آقای هرریر واکنشی به این نقل و انتقال نداده‌اند. به هر حال طبق نظر مجری VW، اپل با این استخدام به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده است.

طبق خبری دیگر، گزارش شده است که اپل در حال بستن قراردادی با شرکت کیا (زیر مجموعه هیوندای) هست که طبق آن اجازه تولید ۱۰۰،۰۰۰ خودرو در سال از سال ۲۰۲۴ ( با امکان افزایش تولید به ۴۰۰،۰۰۰ خودرو در سال) را دارد. این تولیدات در کارخانه‌های تولیدی کیا در ایالت جورجیا آمریکا انجام خواهد شد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.