تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 نوامبر 2021 - 11:05
کد خبر : 46807

کلاب هاوس از 13 زبان جدید پشتیبانی خواهد کرد

کلاب هاوس از 13 زبان جدید پشتیبانی خواهد کرد

کلاب هاوس از 13 زبان جدید پشتیبانی خواهد کرد شرکت سازنده کلاب هاوس در کنفرانس خبری خود در کشور هند اعلام کرد که این اپلیکیشن به زودی از 13 زبان جدید پشتیبانی خواهد کرد. این قابلیت برای افرادی که به زب..

کلاب هاوس از 13 زبان جدید پشتیبانی خواهد کرد

شرکت سازنده کلاب هاوس در کنفرانس خبری خود در کشور هند اعلام کرد که این اپلیکیشن به زودی از 13 زبان جدید پشتیبانی خواهد کرد. این قابلیت برای افرادی که به زبان انگلیسی صحبت نکرده و یا قصد استفاده از زبان‌های بومی خود را دارند بسیار کاربردی خواهد بود.

13 زبان جدیدی که قرار است تا در به‌روزرسانی بعدی به کلاب هاوس اضافه شوند شامل زبان‌های فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، پرتغالی، ژاپنی، کره‌ای، برزیلی، هندی، اندونزیایی، کانارایی، مالایالام، تامیلی و تلوگو می‌شود. نکته‌ی عجیب در مورد به‌روزرسانی جدید کلاب هاوس، عدم پشتیبانی آن از زبان‌های چینی، عربی، بنگالی و روسیه‌ای است. این در حالی است که این زبان‌ها در بین 10 زبان پرکاربرد دنیا قرار دارند.

به‌روزرسانی بعدی کلاب هاوس ابتدا برای گوشی‌های اندرویدی عرضه خواهد شد چرا که در حال حاضر 96 درصد از کاربران هندی کلاب هاوس از نسخه‌ی اندرویدی آن استفاده می‌کنند. این در حالی است که تنها 3 درصد از کاربران هندی کلاب هاوس از نسخه‌ی آی او اس این اپلیکیشن بهره می‌برند.

نظر شما در مورد اپلیکیشن کلاب هاوس چیست؟ به‌نظر شما چه قابلیت‌های دیگری باید به این اپلیکیشن اضافه شود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: TechCrunch

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.