تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 ژانویه 2021 - 11:00
کد خبر : 14341

کپکام از عدم وجود مشکلات دمو در نسخه نهایی Monster Hunter Rise مطمئن است

کپکام از عدم وجود مشکلات دمو در نسخه نهایی Monster Hunter Rise مطمئن است

مجموعه Monster Hunter از جمله عناوینی است که به لطف بازگشت قدرتمند شرکت کپکام در نسل هشتم، روزهای خوبی را طی می‌کند. کاربران نینتندو سوییچ طی ماه‌های آینده شاهد عرضه بازی Monster Hunter Rise خواهند بو..

مجموعه Monster Hunter از جمله عناوینی است که به لطف بازگشت قدرتمند شرکت کپکام در نسل هشتم، روزهای خوبی را طی می‌کند. کاربران نینتندو سوییچ طی ماه‌های آینده شاهد عرضه بازی Monster Hunter Rise خواهند بود و شرکت مذکور برای نشان دادن قسمت‌هایی از گیم‌پلی، دموی کوتاهی را منتشر کرده است. با وجود این که دمو از لحاظ دانلود و البته کیفیت در مراتب بالایی قرار می‌گیرد اما نمی‌توان انتظار داشت که یک محصول تفننی بی‌اشکال باشد.

برای مثال اگر بخواهیم نگاهی به مشکلات داشته باشیم، می‌توان به عدم هماهنگی بین صدا و انیمیشن‌ها اشاره کرد. حال کپکام در حساب رسمی توییتر خود به بازیکنان اطمینان داده است که مشکلاتی مانند عدم توازن صدا و تصویر در نسخه نهایی اثر دیده نخواهند شد. شرکت مذکور در ادامه بیانیه خود ذکر کرده که این موضوع به دلیل پردازش‌های ناموفق است و معمولاً افرادی که دارای دوستان مجازی بسیاری در پروفایل خود هستند، به دفعات با آن روبه‌رو خواهند شد.

مدتی پیش نیز یکی از تحلیل‌گران برجسته این صنعت با بررسی دمو یاد شده جزئیات رزولوشن و فریم‌ریت بازی را فاش کرد. البته باید در نظر گرفت که حتی ادعاهای رسمی سازندگان نیز گاهی به نتیجه نمی‌رسند، بنابراین بهتر است که گزارش‌های غیر رسمی را با دیده شک نگریست. بازی Monster Hunter Rise با وجود این که در یک مجموعه انحصاری قرار ندارد اما یکی از مهم‌ترین آثار اختصاصی نینتندو سوییچ خواهد بود. شما می‌توانید در تاریخ 26 مارس سال 2021 میلادی یا به عبارت دیگر 6 فروردین‌ماه سال جاری منتظر عرضه بازی روی کنسول نینتندو سوییچ باشید.

منبع:‌ Gaming Bolt

نوشته کپکام از عدم وجود مشکلات دمو در نسخه نهایی Monster Hunter Rise مطمئن است اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.