تاریخ انتشار : جمعه 14 می 2021 - 4:41
کد خبر : 38046

گزارش:‌ رندرهای رسمی هوآوی P50 منتشر شد

گزارش:‌ رندرهای رسمی هوآوی P50 منتشر شد

گزارش:‌ رندرهای رسمی هوآوی P50 منتشر شد هوآوی P50 طی ماه‌های گذشته مدام در معرض شایعات و گزارش‌های غیررسمی مختلف قرار داشته است. اگرچه ما نمی‌توانیم با قاطعیت درباره مشخصات این دستگاه نظر دهیم،‌ اما ا..

گزارش:‌ رندرهای رسمی هوآوی P50 منتشر شد

هوآوی P50 طی ماه‌های گذشته مدام در معرض شایعات و گزارش‌های غیررسمی مختلف قرار داشته است. اگرچه ما نمی‌توانیم با قاطعیت درباره مشخصات این دستگاه نظر دهیم،‌ اما استفاده از یک طراحی نامتقارن در ماژول دوربین این پرچم‌دار احتمالاً قطعی است. این ماژول حاوی دو جایگاه مجزا برای قرارگیری دوربین از جمله دو لنزبزرگ که یکی از آن‌ها ۱ اینچی است، می‌باشد.

اکنون اخبار جدیدی از این دستگاه منتشر شده است. طبق این اخبار یک کاربر شبکه اجتماعی توییتر با نام کاربری @Rodent950 اقدام به انتشار رندرهای جدید این دستگاه و سری کرده است. طبق ادعای کاربر مذکور این رندرها غیررسمی نیست و رندرهای اصلی دستگاه است که از سوی هوآوی منتشر خواهد شد.

همان‌طور که پیش‌تر هم دیده بودیم، این رندرها نیز به نمایش ماژول دوربین با دو حلقه بزرگ می‌پردازد. درون حلقه بزرگ شاهد دوربین سه‌گانه و درون حلقه پایین شاهد تنها یک لنز هستیم. کاربران دیگر توییتر پس از انتشار این پست گمانه‌زنی کردند که شاید شاهد یک لنز تله‌فتو پنهان نیز باشیم.

هوآوی P50

هوآوی به عنوان طراح و تولید کننده اصلی این سری پیش‌تر تایید کرده که ۳ محصول تحت نام P50 معرفی و روانه بازار خواهد شد. بنابراین شاید ما دوربین مذکور یا ویژگی‌های مورد انتظار دیگر را در مدل‌های ثانویه این سری مشاهده کنیم.

یکی دیگر از کاربران با بزرگنمایی تصویر احتمال داده که لنز حلقه پایینی دارای ابعاد ۱۳-۹۰ میلی‌متر است. برخی دیگر از کاربران هم انتظار دارند که P50 از بزرگنمایی پویا و متغیر بهره‌مند باشد.

پیش‌تر در گزارش‌های غیررسمی به عرضه مدل پایه P50 با نمایشگر ۶.۳ اینچ و یک روزنه دوربین در میانه نمایشگر اشاره شده بود. دوربین چطور؟ نام دوربین ۱ اینچی سونی IMX 800 از مدت‌ها پیش در شایعات این سری پرچم‌دار مشاهده می‌شود. در مجموع ما شاهد چهار دوربین در یکی از محصولات این سری خواهیم بود. سری یاد شده احتمالاً در ماه می یا ژوئن سال جاری میلادی معرفی می‌شود. تا آن زمان، تکفارس را برای اخبار بیشتر دنبال کنید.

مطالب مرتبط:

  • رندرهای جدیدی از سری هوآوی P50 منتشر شد

  • هارمونی او اس ۲ همراه با هوآوی P50 در ماه ژوئن عرضه می شود

از شایعات که بگذریم، مواردی هم در دنیای راستین به چشم می‌خورند. رئیس بخش گروه تجاری مشتریان هوآوی به تازگی یک یادداشت جدید را ثبت کرده است که با توجه به آن می‌توان برنامه‌های آینده شرکت برای قسمت تولید موبایل و اینترنت اشیا را متوجه شد. وانگ چنگلو (Wang Chenglu) تایید کرده است بسیاری از دستگاه‌های هوآوی در ماه ژوئن ۲۰۲۱ میلادی می‌توانند به استفاده از سیستم عامل هارمونی او اس ۲ (Harmony OS) بپردازند.

این مدیر اجرایی انتظار دارد که تا پایان سال جاری، حدود ۳۰۰ میلیون گوشی هوشمند، تبلت و دیگر دستگاه‌های هوشمند شرکت به سیستم عامل یاد شده مجهز شوند. پس از این تاییدیه، یکی از افشاگران فعال در انجمن هوآوی ادعا کرد که عرضه P50 نیز تا ماه ژوئن و انتشار نسخه پایدار هارمونی او اس به تعویق انداخته می‌شود تا شاهد عرضه آن‌ها با یکدیگر باشیم. هوآوی P50 همراه تبلت میت پد پرو ۲ راهی بازار خواهد شد که گویا آن دستگاه نیز به صورت پیش‌فرض به هارمونی او اس مجهز خواهد بود.

در حال حاضر گوشی هوشمند آنر ۹X مجهز به نسخه ۳ بتای این سیستم عامل، در حال تست و بررسی است و نشان می‌دهد که این غول چینی روز به روز در امر توسعه سیستم عامل خود قوی‌تر می‌شود. این نسخه آزمایشی در دسترس مدل چینی گوشی‌های P40، میت ۳۰ و میت پد پروهای بسیاری قرار گرفته است. بنابراین سرانجام زمانی که هوآوی آماده عرضه نسخه پایدار آن در چین شود، می‌توان انتظار مشاهده آن را در دیگر کشورها را نیز داشت.

منبع: GSM Arena

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.