تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 فوریه 2021 - 19:40
کد خبر : 34236

گلکسی A52 5G به گواهینامه مقاومت در برابر آب مجهز خواهد بود

گلکسی A52 5G به گواهینامه مقاومت در برابر آب مجهز خواهد بود

خانه/موبایل/سامسونگ/گلکسی A52 5G به گواهینامه مقاومت در برابر آب مجهز خواهد بود سامسونگموبایل گلکسی A52 5G به گواهینامه مقاومت در برابر آب مجهز خواهد بود طبق اطلاعات منتشر شده توسط ایوان بلاس، سامسونگ..

خانه/موبایل/سامسونگ/گلکسی A52 5G به گواهینامه مقاومت در برابر آب مجهز خواهد بود سامسونگموبایل گلکسی A52 5G به گواهینامه مقاومت در برابر آب مجهز خواهد بود

طبق اطلاعات منتشر شده توسط ایوان بلاس، سامسونگ گوشی میان رده گلکسی A52 5G را به گواهینامه مقاومت در برابر آب مجهز می‌کند.

طی دو ماه گذشته تقریبا هر هفته اطلاعاتی از گلکسی A52 5G به بیرون درز کرده. یکی از این اطلاعات حاکی از تجهیز این گوشی به گواهینامه مقاومت در برابر آب است. و امروز ایوان بلاس افشاگر معروف با انتشار یک تیزر رسمی، گواهینامه IP67 را برای این گوشی تأیید کرد.

تیزر رسمی گلکسی A52 5G

سامسونگ گلکسی A52 5G به گواهینامه مقاومت در برابر آب مجهز خواهد بود

گلکسس A52 اولین میان رده سامسونگ از سال 2017 است که گواهینامه رسمی مقاومت در برابر نفوذ آب را دارا خواهد بود. در چهار سال گذشته، تقریباً 50 مدل گوشی جدید به خانواده خانواده Galaxy A اضافه شده، اما هیچ یک از آنها به گواهینامه مقاومت در برابر آب مجهز نشده بود. همچنین تیزر جدید منتشر شده بار دیگر دوربین چهارگانه و صفحه نمایش Infinity-O این گوشی را تایید می‌کند. همچنین ما انتظار داریم که یک این گوشی به چیپست اسنپدراگون 750G، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 15 وات مجهز شود.

منبع: GSMARENA

تصاویر زنده شیائومی می 11 لایت منتشر شد

مقاله اصلی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.