تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 سپتامبر 2021 - 13:43
کد خبر : 44833

گلکسی S22 عملکرد ضعیفی را در گیک بنچ به ثبت رساند

گلکسی S22 عملکرد ضعیفی را در گیک بنچ به ثبت رساند

گلکسی S22 عملکرد ضعیفی را در گیک بنچ به ثبت رساند سری گوشی‌های گلکسی S21 سامسونگ بدترین میزان فروش در بین گوشی‌های سری گلکسی S را داشتند و از این رو انتظار می‌رفت که سامسونگ تغییرات و پیشرفت‌های زیادی..

گلکسی S22 عملکرد ضعیفی را در گیک بنچ به ثبت رساند

سری گوشی‌های گلکسی S21 سامسونگ بدترین میزان فروش در بین گوشی‌های سری گلکسی S را داشتند و از این رو انتظار می‌رفت که سامسونگ تغییرات و پیشرفت‌های زیادی را در سری گلکسی S22 ایجاد کند. اما نتایج بنچمارک گیک بنچ این گوشی‌ها خلاف این موضوع را ثابت کرده است.

مطالب مرتبط:

  • شایعه: گلکسی S22 اولترا دارای طراحی کاملاً‌ جدیدی خواهد بود
  • گلکسی S22 الترا از شارژ 45 واتی پشتیبانی خواهد کرد

سری گلکسی S22 همانند نسخه‌های قبلی از پردازنده‌ی اختصاصی اگزینوس (2200) و اسنپدراگون (895) شرکت کوالکام استفاده کرده است. معمولاً پردازنده‌ی اسنپدراگون عملکرد بهتری را نسبت به اگزینوس به ثبت می‌رساند اما اولین نتیجه‌ی بنچمارک گیک بنچ نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون 895 گلکسی S22 داستان متفاوتی را تعریف کرده است.

گلکسی S22 با پردازنده‌ی اسنپدراگون 895، 8 گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید 12 خود توانسته تا نمره‌‌ی 475 و 1393 را به‌ترتیب در بخش وظایف تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌دست بیاورد. این نمرات برای تراشه‌ی نسل بعدی اسنپدراگون 895 بسیار پایین است. برای مقایسه، تراشه‌ی اسنپدراگون 888 به‌راحتی نمره‌ی تک‌هسته‌ای بالای 900 و نمره‌ی چندهسته‌ای بالاتر از 3000 را کسب می‌کند.

به‌ادعای SamMobile، احتمالاً این نتایج غیرواقعی بوده و یا گوشی مورد آزمایش به‌درستی بهینه‌سازی نشده بوده است. همچنین ممکن است که این گوشی بر روی حالت “ذخیره‌ی انرژی” بوده باشد. هنوز تا زمان عرضه‌ی احتمالی سری گلکسی S22 در دی‌ماه سال جاری (ژانویه سال 2022) زمان زیادی باقی مانده و انتظار می‌رود که در روزهای آینده، اطلاعات بیشتری از نتایج بنچمارک این گوشی‌‌ها منتشر شود.

نظر شما در مورد گوشی سامسونگ گلکسی S22 چیست؟ آیا عملکرد ضعیف پردازنده‌ی اسنپدراگون 895 این گوشی درست بوده است؟ به‌نظر شما نسخه‌ی مجهز به تراشه‌ی اگزینوس 2200 این گوشی نیز عملکرد مشابهی را به نمایش خواهد گذاشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.