تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 فوریه 2021 - 15:30
کد خبر : 33394

گواهینامه بلوتوث هوآوی فری بادز ۴i فاش شد

گواهینامه بلوتوث هوآوی فری بادز ۴i فاش شد

گواهینامه بلوتوث هوآ..

گواهینامه بلوتوث هوآوی فری بادز ۴i فاش شد

هوآوی پیش‌تر در ماه می سال گذشته میلادی فری بادز ۳i را با پشتیبانی از حذف نویز فعال و عمر باتری ۱۷ ساعته معرفی کرد. حال صدور یک گواهینامه جدید تایید می‌کند که هوآوی روی نسخه بعدی این سری با نام فری بادز ۴i مشغول کار است.

این گواهینامه توسط موسسه بلوتوث SIG منتشر شده است و مانند همیشه ما می‌توانیم آن را یک مورد معتبر به شمار بیاوریم. ایرفون‌های مذکور هوآوی در این گواهینامه با شماره مدل T0001 فهرست‌بندی شده‌اند و در جزئیات آن‌ها به استفاده از بلوتوث ۵.۲ نیز اشاره شده است.

این ایرفون‌ها پیش از این هم در وب‌سایت‌ SGS Filmko و یک گواهینامه TENNA مشاهده شده بودند. منابع مذکور مشخص کرده بودند که هوآوی در طراحی فری بادز ۴i از یک باتری Li-ion که توسط درگاه USB-C شارژ می‌شود، استفاده کرده است.

فری بادز 4i هوآوی

از دیگر اخبار مربوط به این شرکت، می‌توان به تاثیر تحریم‌های ایالات متحده اشاره کرد. اوایل ماه‌های گذشته، هوآوی مانع فروش گوشی‌های هوشنمد سری آنر به حدود ۳۰ کارگزاری شامل شرکت چاینا تلکام و برخی کسب و کار‌های دولتی شد. دلیل این موضوع، محدودیت‌های سفت و سختی محسوب می‌شود که ایالات‌متحده علیه هوآوی وضع کرده است.

این تحریم‌ها شرکت مذکور را از دسترسی به موسسه‌های آمریکایی نظیر بخش خدمات‌دهی گوشی‌های هوشمند گوگل نیز منع می‌سازد؛ بخشی که هوآوی دیگر به آن احتیاج ندارد زیرا تمام خدمات مورد نیاز آن را در اکوسیستم خود فراهم آورده است. این محدودیت‌ها همچنین مانع استفاده هوآوی از اپلیکیشن‌های اصلی گوگل همانند جیمیل،‌ یوتیوب، پلی‌استور و … در مدل‌هایی از گوشی‌های این شرکت شده است که به صورت جهانی عرضه می‌شوند.

یک سال پس از اینکه ایالات‌متحده در یک حرکت از پیش تعیین شده هوآوی را درون فهرستی موسوم به Entity List قرار داد، وزارت بازرگانی آمریکا با تدوین یک قانون از صادرات تراشه‌هایی که توسط فناوری این کشور ساخته شده بودند به این شرکت چینی جلوگیری کرد؛ قانونی که تنها به وسیله اجازه‌نامه معلق می‌شود. حال به تازگی وزارت بازگانی با اصلاح قانون مذکور، اجازه می‌دهد که هوآوی تنها تراشه‌هایی را دریافت کند که برای فناوری ۴G مناسب هستند. این موضوع باعث شده که روند رسیدن به نقطه مورد نظر شرکت در تولید محصولات تا حد زیادی کند شود.

نظر شما دنبال‌کنندگان تکفارس در این مورد چیست؟ آیا هوآوی می‌تواند زیر فشار‌های آمریکا به پیشرفت خود ادامه دهد؟ شرایط حاکم چه تاثیری روی محصولاتی نظیر فری بادز ۴i خواهد داشت؟

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.