تاریخ انتشار : شنبه 9 ژانویه 2021 - 17:32
کد خبر : 3090

گوشی های تاشوی سامسونگ در هوای سرد مشکل دارند

گوشی های تاشوی سامسونگ در هوای سرد مشکل دارند

گوشی های تاشوی سامسو..

گوشی های تاشوی سامسونگ در هوای سرد مشکل دارند

گوشی‌های هوشمند تاشو در طول سال گذشته پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند، به‌ویژه مدل‌های تاشوی سامسونگ. با این حال، در هفته جاری گزارش‌هایی مبنی بر مشکل گوشی‌های تاشوی سامسونگ در هوای سرد منتشر شده است.

قابل انکار نیست که این دستگاه‌ها قبل از عرضه عمومی در بازارهای جهانی، باید بسیاری از آزمایشات را پشت سر بگذارند اما همانطور که توسط SamMobile ذکر شده است، تعداد کمی از کاربران در کره جنوبی متوجه شده اند که نمایشگر مدل‌های دو سری گلکسی Z فلیپ و Galaxy فولد دچار شکستگی می‌شوند. در ۸ ژانویه، روزی که دمای هوا در این کشور به ۱۸ درجه سانتیگراد زیر صفر (تقریباً کمتر از ۰ درجه فارنهایت) سقوط کرد، دو صاحب گوشی تاشو سامسونگ گزارش داده‌اند که صفحه‌نمایش آنها به دلیل برودت هوا شکسته است. ممکن است عوامل دیگری نیز در این اتفاق نقش داشته باشند، اما این کاربران ادعا می‌کنند که تنها باز کردن گوشی‌های خود در سرما باعث ایجاد این مشکل شده است.

البته این مشکل این نیز بی‌سابقه نیست. زمستان سال گذشته گزارش‌ها حاکی از آن بود که هوای سرد در آسیب رساندن به گلکسی Z فلیپ و موتورولا ریرز نقش داشته است. همچنین از زمان شروع هوای سرد، مطالبی با موضوع نمایشگرهای خراب در گلکسی Z فولد و فلیپ در وب‌سایت ردیت (Reddit) افزایش نامحسوسی داشته‌اند، هرچند که می‌تواند تصادفی باشد.

بدیهی است که برای اطمینان مقاومت این گوشی‌ها در هنگام سرمای شدید هوا اقدامی صورت گیرد زیرا در غیر این صورت بسیاری از کاربران دچار این مشکل خواهند شد. در این بین، جالب است که ببینیم سامسونگ چگونه این مشکل را کنترل می‌کند. ضمانت “Premiere Service” این شرکت پشتیبانی مناسب برای جایگزینی دستگاه آسیب‌دیده است.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.