تاریخ انتشار : جمعه 14 می 2021 - 7:49
کد خبر : 38149

گوگل به پرداخت ۱۰۰ میلیون یورو جریمه در ایتالیا محکوم شد

گوگل به پرداخت ۱۰۰ میلیون یورو جریمه در ایتالیا محکوم شد

گوگل به پرداخت ۱۰۰ میلیون یورو جریمه در ایتالیا محکوم شد سازمان آنتی تراست ایتالیا شرکت گوگل را به‌خاطر سوء‌استفاده از موقعیت خود و حذف اپلیکیشن JuicePass شرکت Enel X از پلتفرم اندروید اتو (Android Au..

گوگل به پرداخت ۱۰۰ میلیون یورو جریمه در ایتالیا محکوم شد

سازمان آنتی تراست ایتالیا شرکت گوگل را به‌خاطر سوء‌استفاده از موقعیت خود و حذف اپلیکیشن JuicePass شرکت Enel X از پلتفرم اندروید اتو (Android Auto) خود به پرداخت ۱۰۰ میلیون یورو جریمه محکوم کرد. این اپلیکیشن به رانندگان کمک می‌کند تا جایگاه‌های مناسب شارژ خودروی برقی را پیدا کرده و آن را رزرو کنند.

سازمان آنتی تراست ایتالیا شرکت گوگل را محکوم کرده است که به مدت بیش از دو سال اجازه فعالیت به اپلیکیشن JuicePass بر روی پلتفرم خود نداده است و مانع از توسعه نسخه سازگار این اپلیکیشن با اندروید اتو توسط شرکت Enel X شده است.

مطالب مرتبط:

  • گوگل قابلیت Entertainment Space را برای تبلت های اندرویدی معرفی کرد

  • گوگل سیستم تشخیص زلزله اندرویدی خود را توسعه می‌دهد

این سازمان یک نامه توقف و انصراف برای گوگل ارسال کرده و در آن از این غول تکنولوژی خواسته است تا سوء‌استفاده از موقعیت خود را متوقف کند و از اثرات منفی ناشی از حذف اپلیکیشن JuicePass از روی پلتفرم اندروید اتو جلوگیری نماید.

در دفاعیه گوگل، دلیل عدم تائید اپلیکیشن JuicePass برای اندروید اتو ذکر نشده است، اما سخنگوی گوگل در ایتالیا به رویترز گفته است که «ما با وجود احترام به تصمیم سازمان آنتی تراست ایتالیا، با این رای مخالف هستیم. گوگل به امنیت پلتفرم اندروید اتو خود بیش از هر چیز دیگری اهمیت می‌دهد و دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه‌ای برای فعالیت اپلیکیشن‌ها روی آن دارد.»

شرکت Enel X با توجه به این رای امیدوار است که این شرکت و همچنین همه توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های شارژ خودرو اجازه فعالیت در پلتفرم اندروید اتو گوگل را پیدا کنند.

منبع: GSMArena

0منبع مقاله

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.