تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 می 2021 - 8:06
کد خبر : 40195

گوگل خبر از معرفی بروزرسانی سیستم عامل Wear در رویداد ۲۰۲۱ I/O داد

گوگل خبر از معرفی بروزرسانی سیستم عامل Wear در رویداد ۲۰۲۱ I/O داد

گوگل خبر از معرفی بروزرسانی سیستم عامل Wear در رویداد ۲۰۲۱ I/O داد رویداد گوگل ۲۰۲۱ I/O امروز به‌طور مجازی برگزار می‌شود و گوگل در این رویداد آپدیت‌های متنوعی برای محصولات نرم‌افزاری خود معرفی خواهد ک..

گوگل خبر از معرفی بروزرسانی سیستم عامل Wear در رویداد ۲۰۲۱ I/O داد

رویداد گوگل ۲۰۲۱ I/O امروز به‌طور مجازی برگزار می‌شود و گوگل در این رویداد آپدیت‌های متنوعی برای محصولات نرم‌افزاری خود معرفی خواهد کرد. یکی از مواردی که انتظار می‌رود در این رویداد ارایه شود، بروزرسانی جدید برای سیستم عامل ور (Wear) گوگل است. حالا گوگل در توییتر خود خبر از معرفی این بروزرسانی در رویداد امسال I/O 2021 داده است.

مطالب مرتبط:

  • مراسم گوگل I/O 2021 به صورت مجازی برگزار خواهد شد

  • ویژگی‌های اندروید ۱۲ قبل از رویداد I/O افشا شد

از زمانی که گوگل شرکت فیت بیت را خریداری کرده است، شایعات زیادی درباره به کارگیری قابلیت‌های سیستم عامل این شرکت در داخل سیستم عامل ور و همچنین تولید پوشیدنی‌های جدید توسط گوگل وجود داشته است. با اطلاعاتی که امروز منتشر شده‌اند، به نظر می‌رسد که در آینده چیزهای زیادی درباره پوشیدنی‌های گوگل خواهیم شنید.

از طرفی شنیده می‌شود که سامسونگ قصد دارد در ساعت‌های هوشمند بعدی خود به جای سیستم عامل تایزن از سیستم عامل ور به‌همراه رابط کاربری One UI استفاده کند. مزیت سیستم عامل ور نسبت به تایزن این است که از اپلیکیشن‌های شخص‌ثالث پشتیبانی می‌کند.

منبع: GSMArena

0منبع مقاله

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.